کد خبر 506899
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴

محمد رویانیان طبق وعده ای که داده بود امروز به مازندران رفت و بر سر مزار هوادار پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش مشرق، سید نجی اله حسینی در حاشیه دیدار دو تیم نفت و پرسپولیس دچار ایست قلبی شده بود و با توجه به نبود اقدامات احیا جان خود از دست داده بود.

نامبرده که از اهالی مازندران بود در روستای چلندر این استان به خاک سپرده شد و امروز محمد رویانیان، مدیرعامل سابق سرخ ها با حضور بر سر مزارش با خانواده اش نیز گفتگو کرد.

عکس/ رویانیان بر سر مزار هوادار پرسپولیس
سردار سرخ ها در این گفتگو به خانواده حسینی قول مساعد داد که باشگاه و دیگر پیشکسوتان این تیم مطمئنا آنها را فراموش نخواهند کرد و مساعدت لازم در این رابطه صورت خواهد گرفت.

رویانیان در بخش دیگری از صحبت هایش به خانواده حسینی امیدواری داد که سازمان لیگ و تاج پیگیر بیمه فوت او در استادیوم خواهند بود و جای نگرانی برای آنها وجود نخواهد داشت.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 0
    جناب رویانیان سیاه بازی نکن!!! واقعا باید به حال هوادارها و طرفدارهای استقلال و پرسپولیس فقط تاسف خورد که جان با ارزش خودشون فدایه این دوتیم میکنن، ما در چه حالی هستیم شما در چه حالی هستید اونا در چه حالی هستن طرفدار استقلال بمانید تا مهدی رحمتی با قرار دادی میلیاردی برای یک فصل حضور در استقلال از بیت المال این ملت پول دریافت کند طرفدار پرسپولیس بمانید تا محسن بنگر با قرار دادی میلیاردی از بیت المال این ملت پول طلب کند.اینان چه میفهمند تو هوای سرد 90 دقیقه نشستن روی بلوک سیمانی چه مزه ای میده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس