کد خبر 507894
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: ما لیگ بسیار خوبی را داریم و اگر خودزنی نکنیم این روند به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال در مراسم رونمایی از پوستر ابراهیم صادقی اظهار داشت: بالاخره کم اتفاق رخ می‌دهد که یک بازیکن در یک تیم 400 بازی انجام دهد. این کار درستی است که در تیم مانده و این احترام گذاشتن به تیم است، احترام گذشته‌ها بوده و حالا یک مقدار کمرنگ شده. صادقیان 400 بازی برای تیم سایپا انجام داده و ما امروز در نکوداشت این مراسم شرکت کردیم. از باشگاه تشکر ویژه دارم و از صادقی نیز تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: در طول این 400 بازی نمی‌دانم که او اخراج شده یا نه اما تا جایی که من اطلاع دارم او بازی‌های بسیار خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشته است.

تاج در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها معتقدند لیگ قهرمانان با توجه به حضور نمایندگان ایران در آسیا به گروه مرگ شهرت دارد آیا شما با این موضوع موافقید یا خیر، گفت: به هر حال جدول است و یکی می‌گوید گروه مرگ و یکی می‌گوید گروه زندگی اما اینها اصطلاح است و همه فقط فوتبال است که به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در مورد تیم ملی گفت: تیم ملی برای کشورمان است وقتی پول و سرمایه در میان باشد وضعیت ما از قطری‌ها و عربستان ضعیف‌تر می‌شود. قطری‌ها فقط یک بازیکن آوردند که 130 میلیارد تومان به پول ما می‌شود اما ما در کل طول فصل یک سال 200 میلیارد جابه‌جا می‌شود.

تاج با تشکر از حمایت‌های حبیب کاشانی از تیم امید گفت: از حبیب کاشانی به خاطر عنایت‌هایی که از تیم امید کرده تشکر می‌کنم. ما برای اولین بار کار جدی روی امید کرده‌ایم البته ما همین رابطه را با کی‌روش داریم و به هر دو تیم امیدواریم.

مهدی تاج در پاسخ به این سؤال که طبق آمار گفته می‌شود لیگ ایران بالاتر از لیگ ژاپن است، گفت: ایران لیگ خیلی خوبی دارد اما اگر خودزنی نکنیم لیگ ما خوب است. به هر حال ما روی برگزاری لیگ تمرکزهای زیادی کرده‌ایم در اجرا، نظم و الکترونیکی کردن زحمات زیادی را دوستان کشیده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس