کد خبر 506759
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

چلسی با پیروزی برابر پورتو راهی دور بعد لیگ قهرمانان شد.

به گزارش مشرق، چلسی در لیگ برتر انگلیس اصلا حال و روز خوشی ندارد و مورینیو برای کم شدن فشارها از روی دوشش نیاز  به یک پیروزی برابر پورتو داشت تا حداقل تیمش در لیگ قهرمانان از دور گروهی صعود کند.

او که در بازی رفت مقهور عملکرد فوق‌العاده کاسیاس و بازیکنان پورتو شده بود فشارها را بر خودش بیشتر می‌دید تا امشب حتما پیروز از زمین خارج شود.

از آن سو که کاسیاس هم بازی رفت را به خوبی سپری کرده بود انگیزه زیادی داشت تا دوباره ارزش های خود را به مربی‌ای که او را با نیمکت آشنا کرده بود نشان بدهد.

تمام این مسائل باعث شده بود تا به غیر از دیدار تیم‌های چلسی و پورتو،  شاهد دوئل ایکر کاسیاس و خوزه مورینیو هم باشیم. عکس زیر شکار عکاس یاهو از این مسابقه است. زمانی که کاسیاس گل خورد و آقای خاص به خاص‌ترین شکل ممکن خوشحالی خود را نشان داد.

چلسی با پیروزی 2 بر صفر پورتو را راهی لیگ اروپا و خودش را راهی 16 تیم برتر اروپا کرد.

شادی خاص مورینیو بعد از گل‌خوردن کاسیاس+عکس
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    بارسایی باشی باید قبل طرفدار بارسا بودن از رئال و رئالی متنفر باشی اما رئالی رئالیه! انقدر بزرگ هست که یوفا رو هم با کمک خودش ساخت! همه چیز داره و هیچ دلیلی برای متنفر بودن از باقی تیم ها نداره! قشنگ مشخصه نویسنده این متن هم یک بارسایی بوده! بعد بازی مورینیو گفت : حالا کاسیاس میتونه تنها عنوانی که کسب نکرده در عمرش رو کسب کنه! و اگرم یکم فوتبال دیده باشی متوجه میشی که بعد اون نتایج افتضاح چلسی در جزیره بایدم خوش حال باشه مورینیو از برد وصعود تیمش !
  • میروسلاوا ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    مربی عقده ای......
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 0
    هیچ بویی از انسانیت نبرده این شخص ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس