عضو فراکسیون ضدرکود مجلس با بیان اینکه بسته‌های پیشنهادی دولت نه تنها کمکی نکرد بلکه رکود را بیشتر کرد، گفت که تمام تلاش فراکسیون بر عبود از رویه موجود است.

به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و عضو فراکسیون ضدرکود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح‌ها و بسته‌های مختلفی که از سوی دولت عرضه شد تاکنون به رفع رکود کمک نکرده و در برطرف کردن رکود نه تنها تاثیری نداشته بلکه تشدید هم شده است. همچنین بسته اخیر (خروج از رکود) هم نه تنها هیچ کمکی نکرد بلکه پیش‌بینی‌ها می‌گوید ممکن است مسئله را وخیم‌تر کند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی و تشدید رکود در کشور، افزود: به جهت بی تاثیری و پاسخگو نبودن اقدامات دولت جهت خروج از رکود، نمایندگان مجلس با یک خرد جمعی و با بکارگیری کارشناسان مستقل در سطح جامعه در تلاش هستند با تشکیل فراکسیون ضدرکود رویه‌ موجود را اصلاح کنند.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه ما نمایندگان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، اضافه کرد:  اینکه کنار نشسته و منتظر باشیم که مسائل به خودی خود حل و فصل شود کاری از پیش نمی‌رود. گرچه اصل این کار و رفع رکود موجود به دست دولت است- چرا که دولت قوه مجریه است- اما چون دیدیم آن سو خبری نبوده و نتیجه نداد ما را بر آن داشت تا به عنوان نمایندگان مردم حداقل وظیفه خود را عمل کرده باشیم و جهت خروج از رکود گامی برداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس