عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر ضرورت تجدیدنظر دولت در سیاست گذاری های خود گفت: بسته خروج از رکود به تعطیلی بسیاری از کارخانه ها منجر شد.

به گزارش مشرق، سیدمحمدباقر عبادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 16 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با تبریک به مناسبت روز معلولان و روز دانشجو گفت: تا دانشجو زنده است و آمریکا، آمریکاست شعار مرگ بر آمریکا خاموش نخواهد شد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت علمی بالای حوزه انتخابیه خود گفت: ظرفیت علمی بالای در حوزه انتخابیه بنده نیازمند توجه مسئولان است.

وی ادامه داد: ساخت پهباد و موشک با سوخت جامد از جمله فعالیت های علمی دانشجویان فنی استان خراسان جنوبی است لذا تذکر بنده به وزیر علوم بوده تا توجه بیشتری به ظرفیت های این استان داشته باشد.

عبادی تأکید کرد: فعال کردن کرسی های آزاداندیشی یکی دیگر از ضروریاتی است که باید از سوی وزارت علوم در استان خراسان جنوبی مدنظر باشد.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به رئیس جمهور گفت: ‌معلولان نیازمند توجه بیشتری هستند که باید دولت حمایت از آنها ظزمینه شکوفا شدن ظرفیت ها را در آنها فراهم کند.

عبادی ادامه داد: معلولان استان ما خواهان عمل به قانون از سوی دولت هستندچرا که در قانون سهم استخدام آنان 3 درصد لحاظ شده است اما اجرایی نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به بسته خروج از رکود دولت تصریح کرد: بسته خروج از رکود نه تنها دردی از صنعت دوا نکرد بلکه موجب تعطیلی بسیاری از کارخانه ها شد.

وی ادامه داد: سیاست های اجرایی دولت نمی تواند شهرک های صنعتی را احیا کند از این رو باید دولت در سیاست گذاری خود تجدید نظر کند.

عبادی با تأکید بر ضرورت توجه دولت به صنایع دستی گفت: احیای این صنایع راه خوبی برای کمک به روستاییان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بسیاری از روستاییان حتی توان پرداخت حق بیمه روستایی خود را ندارند از این رو لازم است مورد مساعدت قرار بگیرند.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس