محمد محمودی نورآبادی، نویسنده دفاع مقدس با تأیید خبر شهادت برادرش در سوریه گفت: شهید ستار محمودی همیشه آرزوی شهادت داشت و در نهایت نیز در خیل سربازان حضرت زینب(س) به آرزویش رسید.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - محمد محمودی نورآبادی، نویسنده دفاع مقدس و برادر شهید ستار محمودی، با تأیید خبر شهادت برادرش در سوریه گفت: ایشان یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود که دیروز، 16 آذر ماه، در منطقه لاذقیه به شهادت رسید. امیدوارم خداوند این شهید را که دومین شهید خانواده ماست، از ما بپذیرد. شهید عبدالرسول محمودی یکی دیگر از برادرانم بود که در جنگ عراق علیه ایران به شهادت رسید و شهید ستار، دومین شهید خانواده ماست، خداوند از ما بپذیرد و به پدر و مادرم صبر بدهد.

محمودی نورآبادی

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار گفت: شهید ستار از همان دوران نوجوانی اهل ورزش بود. ورزشکار و زورمند بود، اما به کسی زور نمی‌گفت. ایشان همیشه در سر آرزوی شهادت داشت. شهادت ایشان لطف دوباره خداوند به ما بود.

وی افزود: شهید ستار فارغ‌التحصیل رشته ادبیات و فوق‌لیسانس رشته مدیریت و قهرمان رشته ژیمناستیک بود. وی از سال 80 به عضویت سپاه درآمد و به‌دلیل مهارت‌هایی که داشت، توانست مراتب آموزشی را به‌خوبی پشت سر بگذارد.

محمودی در پایان یادآور شد: او آرزوی شهادت داشت، ما از همان روز نخست که او به‌صورت داوطلبانه به سوریه رفت، انتظار این را می‌کشیدیم، او به آرزویش رسید و به صف سربازان حضرت زینب(س) پیوست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نهضت جهانی صلوات ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم برای شادی ارواح پاک شهدای اسلام بخصوص شهدای مدافع حرم واین شهید عزیز 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات
  • بنده خدا ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    خوشا به سعادتش
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    خداوند توفیق شهادت را نصیب ما هم بگرداند. همکاران شهید در ندسا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس