در آستانه سالگرد شهادت امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) تعدادی از رزمندگان مدافع حرم لبنانی طی نقش‌آفرینی تأثیرگذار خود در میدان جهاد در برابر داعش، به کاروان شهدای سوریه پیوستند.

به گزارش مشرق، مدتی است که رزمندگان بسیاری با عنوان مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با ملیت‌ها و نژادهای مختلف داوطلبانه عازم سوریه می‌شوند و در دفاع از حریم اهل‌بیت و ارزش‌های مقاومت اسلامی جان خود را فدا می‌کنند. این مقاومت بین‌المللی نشان داده است که جهاد و گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و هر کسی فارغ از نام کشور و ملیت داوطلب ایستادگی در برابر تروریست‌های تکفیری در جغرافیای اسلام است. مجاهدان لبنانی و اعضای حزب‌الله لبنان در این میان نقش فعالی را ایفا می‌کنند و حضور پررنگی در میان مدافعان حرم دارند. آنها در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم اسلام کرده‌اند. تعدادی از مجاهدان حزب الله لبنان در آخرین هفته از ماه صفر و در آستانه سالگرد شهادت امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) در سوریه به شهادت رسیدند.

شهید «خضر عصام فنیش» از اهالی روستای «معروب» در جنوب لبنان، شهید «محمد عباس مقلد» از اهالی روستای «اللویزة» در جنوب لبنان، شهیدان «خضر حسین مستراح» و «محمد علی نعمة» با کنیه «ابویاسر» از اهالی روستای «طیبه» در جنوب لبنان، شهید «حسین محمد یونس» با کنیه «ابوالفضل» اهل روستای «مشغره» در منطقه بقاع لبنان طی هفته گذشته در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به کاروان شهدای مدافع حرم پیوستند.

رزمندگان حزب الله و نیروهای ارتش سوریه در ماه های اخیر عملیات های بزرگی را در مناطق حومه استان حلب در شمال سوریه آغاز کرده اند که تاکنون این عملیات با پیشروی نیروهای مقاومت و هلاکت صدها تروریست همراه بوده است.

 

شهید خضر عصام فنیش:

 

شهید محمد عباس مقلد:

 

محمد علی نعمة ”أبویاسر" :

 

خضر حسین مستراح:

 

شهید حسین محمد یونس ”أبوالفضل" :

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    2 0
    روحشان شاد
  • حسین ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    2 0
    روحشان شاد عجب چهره نورانی دارن اینا عکس سوم و چهارم واژ] زیبای شهید رو براشون ننوشتید اصلاح کنید
  • نهضت جهانی صلوات ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    2 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم درود وسلام خدابر تمامی شهدای اسلام بخصوص شهدای مدافع حرم بویژه این شهدای گرانقدر برای شادی ارواح پاکشان ونابودی استکبار جهانی 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    2 0
    روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد برای شادی روح مطهر و ملکوتی این شهیدان و همه شهدای مدافع حرم صلوات خوشا بحالتان
  • ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    2 0
    صلوات
  • دل زخمی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    0 0
    السلام و علیک یا انصار ابی عبدالله . خدایا تمامی شهدا مقامشان عالی است متعالی بفرما و ما را در فردای قیامت شرمنده آنها و خانواده محترمشان قرار نده. برای شادی روح تمامی شهدا و اموات صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس