پس از این اظهارات بی پایه و اساس دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، در اولین پس لرزه های این اظهارات نسنجیده روز گذشته عده ای از آشوب طلبان آمریکایی با بی حرمتی به یکی از مساجد فیلادلفیا به دین اسلام و مسلمانان اهانت کردند.

بی حرمتی به یکی از مساجد آمریکا درپی اظهارات ترامپبه گزارش مشرق، در روزهای گذشته دونالد ترامپ نامزدجمهوری خواه و پرحاشیه انتخابات آمریکا، در بیانیه ای ضد اسلامی نسبت به مسلمانان ساکن در کشور آمریکا مواضع تند و بی ادبانه ای اتخاذ کرد.

وی در قسمتی از این بیانیه نژادپرستانه، با ادعای اینکه عده زیادی از مسلمان‌ها از آمریکایی‌ها نفرت دارند ورود آنها را به منزله حملات بیشتر در خاک کشورش دانسته است.

«ترامپ» می‌نویسد: «نمی‌توانیم کشورمان را تا زمانی که بتوانیم دلیل این مشکل و خظرات آن را درک کنیم در معرض حملات شنیع توسط افرادی قرار دهیم که تنها به جهاد اعتقاد دارند و هیچ استدلالی یا احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.»

پس از این اظهارات بی پایه و اساس دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، در اولین پس لرزه های این اظهارات نسنجیده روز گذشته عده ای از آشوب طلبان آمریکایی با بی حرمتی به یکی از مساجد فیلادلفیا به دین اسلام و مسلمانان اهانت کردند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    سعوديها رو بايد کوچيک و بزرگ در وسط بيابان عربستان جمع کرد و طوري که هيچ موجود و جانور بيگناه ديگري آسيب ببيند با يک بمب شيميايي خلاص کرد تا جهان و آيندگان از شر يک بليه و کثيفي ناجور راحت شوند .اين جرثومه هاي فساد و پليدي هرچه بيشتر به اين زندگي نکبت بارشان ادامه دهند افراد بيشتري رو آلوده ميکنند. با ثروت يا مفتي که از نفت و حج بدست مي آورند به اين نفرت پراکني شون ادامه خواهند داد علاجشان فقط با يک بمب شيميايي است و ضدعفوني کردن سرزمين شان درست ميشود و بس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس