به نظر می‌رسد اگر محمد نوری در نیم‌فصل وارد لیست بازیکنان خروجی المسیمیر شود بهترین گزینه برای او یکی از تیم‌های پرسپولیس‌ یا صبا باشد. هرچند که از گوشه و کنار خبر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ نظری روی جذب کاپیتان فصل قبل سرخ‌ها ندارد.

کاپیتان سابق پرسپولیس‌ سر از صبا درمی‌آورد؟
گروه ورزشی مشرق - المسیمیر با 4 امتیاز به قعر جدول 14 تیمی لیگ ستارگان قطر چسبیده و متولیان این تیم از شرایط موجود راضی نیستند. منبعی آگاه در فوتبال قطر به خبرنگار مشرق توضیح داد که در چنین مواقعی معمولا ابتدا خارجی‌ها قربانی خواهند شد حتی اگر عملکردشان پرحرف و حدیث نبوده باشد.

المسیمیر امروز (چهارشنبه) مهمان العربی است در حالی که شانس چندانی برای گرفتن دومین 3 امتیاز فصلش را ندارد؛ چرا که شاگردان جیان فرانکو زولا ایتالیایی سخت به مهمان‌شان امتیاز می‌دهند.

به نظر می‌رسد شانس کاپیتان سابق تیم پرسپولیس‌ برای باقی ماندن در جمع یاران المسیمیر چندان زیاد نباشد. شاید هم نتیجه بازی امروز و عملکرد محمد نوری در تقابل با یاران اشکان دژاگه معادلات جدید را پایه‌ریزی کند.

* از محمد نوری تا کاکوی آفریقایی در خطر هستند

المسیمیر در خط حمله خود یک خارجی موفق دارد. امیلیانو اریولتو برزیلی طی 11 بازی 6 گل به ثمر رسانده است. بعید به نظر می‌رسد کادرفنی المسیمیر بخواهد در فصل نقل و انتقالات زمستانی اریولتو را از دست بدهد.

تیم آخر جدول لیگ ستارگان در میانه میدان 2 بازیکن از آفریقا و محمد نوری را دارد. به نظر می‌رسد هر سه این نفرات در خطر خروج از لیست رودنیوگاکانین سرمربی کروات- قرار داشته باشند. آفریقایی‌های المسیمیر هرمان کاکوی ساحل عاجی و محمد حجوب سودانی هستند.

در این میان نفر اول 9 بازی انجام داده تا طی 401 دقیقه کار مثبتی انجام ندهد. نفر دوم هم 9 بازی انجام داده تا نتواند طی 522 دقیقه کادرفنی را با تلاش خود راضی نگه دارد.

سومین خارجی میانه میدان المسیمیر هم محمد نوری است. کاپیتان فصل پیش پرسپولیس‌ که متاسفانه طی 11 دیدار و 961 دقیقه تلاش موفق به گلزنی نشده است.

منبع نزدیک به لیگ ستارگان قطر به مشرق می‌گوید: «اینجا فقط باید گل بزنی تا به چشم بیایی. وقتی هم تیم نتیجه نگیرد دنبال سری می‌گردند که خارجی باشد تا کاسه کوزه‌ها را روی سر آن بشکنند.»

کاپیتان سابق پرسپولیس‌ سر از صبا درمی‌آورد؟

به نظر می‌رسد سرمربی کروات المسیمیر در خط دفاع از رافائل آمورین برزیلی راضی باشد که 1841 دقیقه به او اعتماد کرده است. این تیم البته در فاز دفاعی خالد جابرتی از اتیوپی را دارد که می‌تواند یکی از خروجی‌های نیم‌فصل باشد. مدافعی 31 ساله که فقط 4 بازی شانس حضور در میدان را داشته است.

* اگر العربی با اشکان، المسیمیر و نوری را شکست دهد!

شاید اگر امروز تعداد شکست‌های فصل المسیمیر دورقمی شود، تصمیم مدیران باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی جدید جدی‌تر شود.

به نظر می‌رسد اگر محمد نوری در نیم‌فصل وارد لیست بازیکنان خروجی المسیمیر شود بهترین گزینه برای او یکی از تیم‌های پرسپولیس‌ یا صبا باشد. هرچند که از گوشه و کنار خبر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ نظری روی جذب کاپیتان فصل قبل سرخ‌ها ندارد.

* نوری شاید در صبا

خروج احتمالی محمد نوری از لیست المسیمیر از نظر مالی- برای این بازیکن مشکلی ایجاد نمی‌کند. برعکس طبق قوانین سفت و سخت حاکم بر فوتبال قطر، نوری تا تمام و کمال مبلغ کل قراردادش با المسیمیر را دریافت نکند این تیم را ترک نخواهد کرد. نوری احتمالا در ایران یک گزینه دم‌دست‌تر برای بازی خواهد داشت و آن صباست.

صبا با علی دایی «بد» نتیجه نمی‌گیرد و چه بسا با اضافه شدن محمد نوری به خط میانی این تیم، شرایط بهتر هم شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس‌ سر از صبا درمی‌آورد؟

* پوشیدن پیراهن سیاه و سفید بعد از 68 ماه

محمد نوری طی ادوار هفتم تا نهم لیگ برتر برای صبا 80 بازی انجام داد و 17 گل زد. نوری آخرین گلش را جمعه 27 فروردین ماه سال 89 به فجر زد. 5 سال و 7 ماه و 23 روز قبل صبا در شیراز 4 بر یک فجر را مغلوب کرد تا گل دقیقه 76 محمد نوری آخرین هنرنمایی این بازیکن با پیراهن صبا در ایستگاه 31 لیگ نهم باشد.

محمد پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه سال 89 برای آخرین بار (هفته 33) پیراهن صبا را مقابل ملوان بر تن کرد و سپس راهی پرسپولیس‌ شد. از آخرین مرتبه‌ای که نوری پیراهن صبا را پوشید دقیقا 5 سال و 7 ماه و 3 روز می‌گذرد. محمد اگر نیم‌فصل به صبا بازگردد بعد از 68 ماه به تیمی بازمی‌گردد که خاطرات تلخ و شیرین فراوانی را برایش رقم زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس