پیشکسوت پرسپولیس گفت: مشکل بازیکنان، روحی و روانی است و ایمان دارم مهدی طارمی هم با تفاضل چند گل، آقای گل می‌شود.

به گزارش مشرق، نادر باقری اظهار داشت: پرسپولیس واقعا خوب بازی می کند. این مساله در کنار آنکه باعث خوشحالی دوستداران پرسپولیس می شود، تحمل نتیجه نگرفتن را سخت می کند. از یک سو با این بازی ها کاملا به آینده امیدوار می شوید و از سوی دیگر نتیجه نگرفتن باعث افسوس می شود. البته من اعتقاد دارم این تیم آنقدر خوب کار می کند که از این شرایط بگذرد. تقریبا مثل زمانی شده است که ما حضور داشتیم. خوب بازی می کردیم، در هر بازی چند موقعیت داشتیم ولی سخت به گل می‌رسیدیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من جدا از مباحث داوری که در بعضی بازی‌ها پیش آمد، جایگاه تیم در جدول که جایگاه واقعی این تیم نیست باعث فشار روحی و روانی شده است. در مورد بازیکنی مثل مهدی طارمی هم به یک نکته اشاره می‌کنم. اینکه مگر او الان بهترین گلزن لیگ نیست؟ پرسپولیس الان بهترین نفر موجود را دارد. فراز و نشیب برای هر بازیکنی وجود دارد ولی با حمایت و روحیه دادن به طارمی، او با تفاضل چند گل، آقای گل مسابقات این فصل خواهد شد.

مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس درباره وضعیت مطالبات خود خاطرنشان کرد: صحبت‌های مطرح شده، درست است. ما در زمان فعالیت حدود 20 درصد مبلغ قراردادمان را دریافت کرده بودیم. خوشبختانه هیأت مدیره باشگاه چندی پیش مصوب کرد که مطالبات پرداخت شود و بعد از دریافتی که در چند وقت اخیر داشتم، الان بالاتر از 50 درصد رقم قرارداد را در مجموع دریافت کرده‌ام.

باقری که در تیم‌های پایه پرسپولیس نیز فعالیت دارد، درباره شرایط این تیم‌ها تصریح کرد: شرایط با گذشته فرق کرده است. با سال قبل که قابل مقایسه نیست. یک اتفاق خوب این است که با تیم‌های پایه رفتار مناسبی صورت می‌گیرد و جدا از پرسپولیس تلقی نمی‌شود. وقتی به تیم اصلی پرداخت صورت می‌گیرد، تیم‌های پایه هم دریافتی دارند. البته مجموع رقم دریافتی تیم‌های پایه چیزی نمی‌شود ولی این توجه مهم است و فکر می‌کنم حدود 50 درصد مبلغ پرداخت شده باشد. از این بابت باید از هیأت مدیره و سرپرست باشگاه تشکر کنیم. با پیگیری آقای طاهری مشکل زمین هم حل شد و برگشتن به ورزشگاه شهیدان اسماعیلی خیلی خوب بود. از نظر امکانات هم در مقایسه با قبل شرایط خوب شد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در پایان درباره وضعیت دروازه‌بانی پرسپولیس و مطالبی که درباره جذب بازیکن در این پست مطرح می‌شود، عنوان کرد: تصمیم‌گیری در این ارتباط با باشگاه و سرمربی تیم است اما اگر از نظر کارشناسی می‌پرسید، من اعتقاد دارم با وجود سوشا مکانی که خودش ملی‌پوش است و ایمان صادقی که سوابق حضور در رده‌های ملی مختلف داشته است پرسپولیس در نیم فصل در این پست نیاز به نفر جدید ندارد.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس