المحیسنی یکی از وهابیون متعصبی است که همواره به تکفیر شیعیان پرداخته است. وی در اظهارات خود بیان کرد که ما از داعش می خواهیم به صورت منسجم تر و بهتر فعالیت خود را در عراق افزایش دهد و به قتل شیعیان بپردازد.

گروه بین الملل مشرق - اخیرا تصاویری از عبدالله المحیسنی سخنگو و مفتی گروه‌های تروریستی منتشر شده که حاکی از زخمی شدن وی در یکی از عملیاتی‌های ارتش سوریه است.

عکس منتشر شده عبد الله المحیسنی پس از مجروحیت!// در حال ویرایش
عکس منتشر شده عبد الله المحیسنی پس از مجروحیت

عبدالله المحیسنی در کشور عربستان شهر "القصیم" به دینا آمد و از دانشگاه ام القری با مدرک کارشناسی در قانون اسلامی فارغ التحصیل شد. خانواده وی همچنین از ثروتمندان عربستان هستند و نسبت به خانواده سلطنتی آل سعود وفاداری کامل دارند، پدر او یکی از قاریان قرآن معروف عربستان است.

با شروع جنگ‌ تروریست در سوریه خود را به آنجا رساند و مورد استقبال گروه‌های تروریستی داعش و جبهة النصره قرار گرفت. بعدها تلاش ‌ها زیادی را برای متحد کردن داعش با گروه‌های تروریستی دیگر انجام داد اما موفق نشد و بیشتر مورد قبول گرو‌ه‌های تروریستی القاعده مانند جبهة النصرة و احرار الشام قرار گرفت.

المحیسنی یکی از وهابیون متعصبی است که همواره به تکفیر شیعیان پرداخته است. وی در اظهارات خود بیان کرد که ما از داعش می خواهیم به صورت منسجم تر و بهتر فعالیت خود را در عراق افزایش دهد و به قتل شیعیان بپردازد.

وی در ادامه گفت کشتن شیعیان واجب است و از افتخارات ما و پدران است. وجوب کشتن شیعیان به حدی است که خلفای بعد از یزید امیرالفاسقین همواره به قتل و توهین شیعیان پرداخته اند. این فرد یاغی خودش را از نوادگان حجاج بن یوسف معرفی کرد و گفت هیچ کس در طول تاریخ همانند حبیبمان حجاج بن یوسف ما سلفی ها را اینطور سرافراز نکرده بود، حجاج کسی است که انتقام رسول خدا را از دوستداران علی  (ع) گرفته است.

وی همچنین افزود : جنگ کنونی داعش در عراق همانند جنگ بدر با منافقین است. وی تمامی سربازان داعش را فدایی اسلام دانست و شیعیان را مجددا تکفیر کرد.

این تروریست در مناطق تحت اشغال ارتش آزاد و گروه های سلفی غیر داعش سوریه به عنوان رهبر مذهبی شناخته می‌شود و سخنان و موعظه هایش مانند احادیث میان مردم و تروریست‌ها پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    حرومزاده ای پس
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    آقا هرچي فکر ميکنم که يه فحش بزرگ که بتونه عمق نفرتم رو از اين جانوران دوپا نشون بده پيدا نميکنم خودتون با سليقه خودتون هرچي فحش ناموسي و غير ناموسي بلديد هديه کنيد به ارواح پليد پداران نجسش من جمله همان حرومزاده (حجاج بن يوسف )
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    چرا نمرده این پدر سگ
  • محمد جواد ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    لشگر مکانیزه قزوین آماده پذیرائی و نگاهداری از این حرامزاده سگ وهابی ست!!!!!!!!!!
  • پسر ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    لعنت خداوند بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام تو هم روزی بدرک واصل خواهی شد
  • محمدی ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    لعنت خدا و فرشتگان الهی بر د اعشیان کثیف و اجداد پلیدشان و حامیان رذلشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس