کد خبر 505891
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهداف آمریکا با بیان مذاکره با ایران اسلامی، گفت: آمریکا با طرح ریزی مذاکره درصدد نفوذ به انقلاب اسلامی است.

به گزارش مشرق، نشست بررسی نفوذ با حضور سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و فعالان فرهنگی شامگاه گذشته در مجموعه فرهنگی ولی عصر (عج) استان کرمانشاه برگزار شد.

سپهر با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) با اشاره به توافق ایران با قدرت های دنیا عنوان داشت: این توافق نامه نه پیروزی بزرگ و نه شکستی برای ایران اسلامی محسوب می شود،  می تواند زمینه و بستر موفقیت و شکست را فراهم کند و ممکن است سبب خسران و حتی عبور از مسیرهای سخت باشد.

وی در ادامه افزود:خسران و ایجاد ستر این توافق بستگی به نوع نگاه و رفتار ما به بندها و مفاد این توافق نامه دارد.


سپهر با اشاره به نگرانی های رهبر معظم انقلاب نسبت به مسأله نفوذ در پسابرجام ابراز کرد: رهبر انقلاب همواره هشدار، اخطارها و تذکرات راهبردی به خواص، نخبگان، مسؤولان و آحاد مردم داده است و باید دلیل این نگرانی ها را فهمید.


این مسؤول خاطرنشان کرد: دشمنان با مطرح کردن مسأله نفوذ در صدد تضعیف کردن افرادی که در زمینه های اجرایی به موفقیت هایی دست پیدا کرده اند می باشند.


وی با تشریح بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: عده ای اصرار دارند که شیطان بزرگ که از ابلیس بدتر است را بزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند، با انجام این امور وفاداری به کشور چه می شود و کدام عقل و وجدانی آمریکا را به عنوان دوست ایران اسلامی می داند.


سپهر گفت: آمریکا توسط اندیشکده های تخصصی اداره می شود که دولتمردان و سران این کشور ، نسخه عملیاتی و راهبردی و ویژه خود را از اندیشکده ها دریافت می کنند، اندیشکده های آمریکا در مورد مسائل مختلف ایران اسلامی جلسات متعددی گذاشته و به دولتمردانشان ارائه طریق می دهند.


وی ابراز کرد: دشمنان ایران اگر احتمال پیروزی و موفقیت با حمله نظامی به ایران را دهند قطعأ این کار را خواهند کرد اما خوشبختانه در برابر قدرت و عظمت ایران زانو زده اند، توانمندی های انقلاب اسلامی سبب شده است تهدیدهای دشمنان ایران خنثی شده و آمریکا در برابر ایران گزینه مذاکره را انتخاب کند و قطعأ این مذاکره نفوذ به ایران اسلامی است.


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شش راهبرد برای مهار دنیای اسلام وجود دارد تصریح کرد: شبکه سازی از افراد معتدل و میانه رو که اصول و ارزش ها را کنار گذاشته اند، توهین به افراد افراطی وبیرون کردن افراد متدین و انقلابی با افراطی معرفی کردن آن ها، آموزش به عنوان میدان نبرد، تقویت اصلاحات حوزه های علمیه که نفوذ در آن ها آسیب های فراوانی به انقلاب وارد خواهد کرد، اصلاحات مساجد زیرا روحانیت و مساجد دو رکن تدوام و پیروزی انقلاب اسلامی هستند، توسعه و ترویج اسلام مدنی، که موفقیت دشمنان در این موارد سبب مهار دنیای اسلام توسط شیاطین خواهد شد.


وی در پایان ابراز کرد: انس و علاقه به فرهنگ عاشورا، اعتقاد به مهدویت ایرانیان سبب تداوم و تقویت انقلاب اسلامی است و امروزه دشمنان با نفوذ درصدد شکاف میان مردم و ملت هستند تا به راحتی بر انقلاب اسلامی تسلط یابند و ارکان انقلاب را فروریزند.

منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس