کد خبر 505460
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هویت اصلاح‌طلبی به پایان رسیده است گفت:‌ دوم‌ خردادی‌ها همیشه به یک اسب «تروآ» نیاز دارند تا دیگران را بترسانند و از آن‌ها سوء‌استفاده کنند.

به گزارش مشرق، حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از ناطق و لاریجانی پس از حمایت آن‌ها از روحانی در سال 92 اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در دوران حکومت اصلاحات بسیار بدعمل کردند در حالی می‌توانستند خوب عمل کنند و الگوهای ارزشی را موردتوجه قرار دهند.

این روزنامه‌نگار با یادآوری بازدید خاتمی رئیس‌جمهور وقت از خبرگزاری ایرنا و قرار دادن جانبازان و ایثارگران خبرگزاری در لیست سیاه برای عدم حضور در خبرگزاری، ادامه داد: آن‌ها اصلاً به ما اجازه ورود به خبرگزاری هم ندادند البته ما به این مسئله اعتراض کردیم اما کسی به آن توجهی نکرد.

وی ادامه داد: یعنی آقای خاتمی نه‌تنها شهامت شنیدن صدای ما را نداشت بلکه حاضر نبود که حضور فیزیکی ما را هم تحمل کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره مخالفت اصلاح‌طلبان با هاشمی در دوران اصلاحات و حمایت از او در حال حاضر و دلایل این تغییر هویتی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان همیشه به یک اسب «تروآ» نیاز دارند تا دیگران را بترسانند و از آن‌ها سوء‌استفاده کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هدف آن‌ها این است که از آقای لاریجانی و ناطق که سابقه اصولگرایی دارند و جزئی از نظام هستند، استفاده ابزاری کنند و بعد از این‌ها عبور کنند اما آقای لاریجانی و ناطق عاقل‌تر از آن هستند که ابزاردست برخی افراد شوند و چون جایگاه خود را در نظام ازدست‌داده‌اند می‌خواهند پشت سر چهره‌های موجه قرار بگیرند.

وی بابیان اینکه اصلاح‌طلبان به هاشمی و خاتمی رحم نکردند یادآور شد: آن‌ها از لاریجانی و ناطق نیز عبور خواهند کرد اما حمایت فعلی اصلاح‌طلبان از ناطق و لاریجانی نشان می‌دهد هویت اصلاح‌طلبی از بین رفته و می‌خواهند با ادبیات دیگری وارد شوند.

هانی‌زاده در پایان بابیان اینکه اصلاح‌طلبان جامعه و نیازهای فکری و اقتصادی و فرهنگی مردم را خوب می‌شناسند، گفت: آن‌ها در این زمینه چهره خود را همسو نشان می‌دهند و حرف‌هایشان هم دلپذیر است، بنابراین ممکن است دوباره افکار عمومی را فریب داده و با شاکله دیگری ظاهر شوند لذا مردم باید هوشیار باشند و اصولگرایان نیز نیروها و برنامه‌های انتخاباتی خود را باید منسجم کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس