کد خبر 508181
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

سرمربی فرانسوی آرسنال بعد از پیروزی برابر استون ویلا به ستایش از مهاجم تیمش پرداخت و او را شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی توپچی‌ها دانست.

به گزارش مشرق، رویترز نوشت: توپچی‌ها در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در خانه استون ویلا به میدان رفت و موفق شد با دو گل به پیروزی برسد تا با 33 امتیاز، موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در این دیدار اولیویه ژیرو از روی نقطه پنالتی و آرون رمزی برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا سه امتیاز حساس را به اندوخته تیمشان اضافه کنند.

آرسن ونگر بعد از بازی به ستایش از اولیویه ژیرو پرداخت و گفت: ژیرو جواب منتقدان را به خوبی در میدان می‌دهد. او بار دیگر ثابت کرد چه بازیکن ارزشمندی برای آرسنال است. او اکنون در بهترین دوران فوتبالش به سر می‌برد. آمار و ارقامی که از خود به جای گذاشته است، باعث شده تا رسانه‌ها درباره او سخن به میان آورند و اعتراف کنند که چه بازیکن خوبی است. اطمینان دارم در آینده، بهتر هم خواهد شد.

ژیرو تاکنون توانسته 50 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند که این آمار در مقایسه با تعداد بازی‌های تیری آنری و یان رایت، آمار بسیار خوبی برای این ستاره فرانسوی است. او هفته قبل هم موفق شد با سه گلی که در دیدار برابر المپیاکوس به ثمر رساند، یک تنه زمینه‌ساز صعود توپچی‌ها به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

ونگر ادامه داد: رسانه‌ها زیاد درباره ژیرو سخن به میان نمی‌آورند زیرا او بازیکنی سرعتی و با تکنیک نیست اما روی توپ‌های هوایی، بسیار خوب است. کنترل خوب زمانی او بیشتر در زمانی رخ می‌دهد که حریفان پشت سر او هستند. او روی حرکات بدون توپ هم بسیار خوب است و این باعث می‌شود تا دیگر بازیکنان آرسنال، آزادی عمل بیشتری در میدان داشته باشند. اولیویه بازیکن بسیار باهوشی است و خوشحالم که او را در تیمم دارم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان سخنانش هم گفت: خوشبختانه موفق شدیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. اکنون در صدر جدول رده بندی قرار داریم و این نشان می‌دهد تیم ما، خوب کار کرده است. امیدوارم که به این روند خوب ادامه دهیم.

آرسنال با پیروزی در این دیدار، 33 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول رده بندی جای گرفت اما در صورت پیروزی لسترسیتی برابر چلسی در دیدار امشب (دوشنبه)، صدرنشینی را از دست خواهد داد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس