رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنجال‌های پس از حادثه تروریستی فرانسه گفت: ممکن است یکی از اهداف غربی‌ها از این جنجال‌ها، بسترسازی برای انجام جنایتی بزرگ باشد.

به گزارش مشرق، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره اینکه گفته می‌شود "بعد از حادثه تروریستی در فرانسه، مقصد بعدی تروریست‌ها ایران است"، گفت: این جنجالی که بعد از حادثه تروریستی فرانسه راه افتاد، بیانگر این است که احتمال وقوع جنایت بزرگتری وجود دارد؛ اما اینکه کجا خواهد بود، معلوم نیست. با این حال ممکن است یکی از اهداف غربی‌ها از این جنجال‌ها، بسترسازی برای انجام جنایتی بزرگ باشد؛ تا مدعی شوند که آن‌ها هم از گروه‌های تروریستی ضربه خورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به اینگونه اقدامات غربی‌ها هوشیار باشیم، عنوان کرد: آمریکا و اسراییل آن مقدار که برای ناامن‌سازی عراق و سوریه سرمایه‌گذاری می‌کنند، چندین برابر آن را برای ناامن ساختن ایران هزینه کرده‌اند.

سردار نقدی تأکید کرد: اگر نا امنی پیش بیاید، بستر فضای مجازی از عوامل هماهنگ‌کننده تروریست‌ها خواهد بود؛ بنابر این کسانی که در مهار فضای مجازی افسارگسیخته در کشورهای مختلف فعالیت موثری انجام نمی‌دهند، در ایجاد این نا امنی‌ها شریک هستند.

وی همچنین درباره فعالیت‌های بسیج برای تحقق فرمایش رهبری مبنی بر فراموش نشدن «فاجعه منا» هم بیان داشت: بسیج در این زمینه فعالیت‌هایی انجام داده که از آن جمله می‌توان به کمک‌های صورت گرفته به خانواده‌های جانباختگان حادثه منا برای پی‌گیری وضعیت بستگان مفقودشان و دریافت غرامت از آل سعود، اشاره کرد؛ البته این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در همین رابطه بسیج جامعه پزشکی هم ارزیابی دقیقی از نحوه وقوع حادثه انجام داده، که ضمن استخراج 42 عامل اصلی خطاهای بهداشتی و حوادث غیرمترقبه در مدیریت صحنه فاجعه منا، آنها را در مقاله‌های علمی به دنیا ارائه کرد. علاوه بر این روشنگری بسیارخوبی نیز در ابعاد بین‌المللی نسبت به نقطه‌ ضعف‌های بزرگ موجود در مدیریت صحنه را در نشریه «اقلیم شفا» منتشر ساخت.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • افشین تهران ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    غرب بدنبال ساختن یک 11سپتامبر دیگر هست تا راحت هر جایی رو که میخواد اشغال کنه.
  • ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    ایول
  • sami ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    خدا کنه این جنگ ما با داعش بیفته روز امتحانات تا من عقده درس ریاضی رو رو سر این داعش پیاده کنم
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    این حرف کاملا صحیح و قریب الوقوع است. مخصوصا با این نمایشی که در آمریکا از داعش اجرا کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس