کد خبر 504719
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۰

روزنامه کیهان درشماره روز یکشنبه تیتر نخست خود را به آماده شدن گروه های مختلف برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، این روزنامه در گزارش روز یکشنبه 15 آبان در مطلبی اشاره کرده که اردوگاه اصلاح طلبان این روزها به شدت دچار بحران هویت است. بحرانی که محمدرضا تاجیک فعال سیاسی اصلاح طلب هفته گذشته بر آن مهر تائید زد و از سوی دیگر تفرقه در اردوگاه مذکور این روزها حالت عیان به خود گرفته و عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان از جبهه اعتدال خواسته خودسری را کنار گذاشته و به سمت اتحاد با اصلاح طلبان حرکت کنند.

تقدیر روحانی ازحضور حماسی مردم در مراسم اربعین حسینی(ع) عنوان تیتر دیگری از روزنامه کیهان است که در آن آمده رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از حضور بیاد ماندنی ملت ایران در مراسم اربعین تاکید کرد: عاشقان اهل بیت(ع) در اربعین حسینی، عزت و وحدت جهان اسلام را به نمایش گذاشتند.

در بخش اخبار ویژه این روزنامه این تیترها به چشم می خورد: آژانس بهانه جور کرد تا بتوانیم ایران را متهم کنیم، جان کلام گزارش آمانو سندسازی برای دروغ بزرگ آمریکا، جدا شدگان از اصولگرایی به رادیکال های اصلاح طلب خواهند پیوست، دولت برای گران کردن ارز دنبال بهانه می گردد، راه رفتن روی ابرها پاسخ کارتر به هذیان گوی سعودی، هشدار گروه های جهادی عراق به نیروهای آمریکایی، واشنگتن پست : اوبامای ناتوان دیگر حرفی برای زدن ندارد.

اردوغان نگران ضربه متقابل از سعداله زارعی عنوان یادداشت روز روزنامه کیهان است که در آن اشاره شده که تنش بین ترکیه و روسیه، شرایط منطقه و به خصوص وضعیت آینده امنیتی ترکیه را با سؤالات زیادی مواجه کرده است از این رو سقوط سوخو 24 روسی توسط اف 16 ترکیه علامت رمزی است که از تشدید اوضاع امنیتی منطقه خبر می دهد.

استقرار نیروهای قرارگاه اربعین در مرزها تا پایان بازگشت زائران، رد پای استارت آپ های آمریکایی به کجا می رسد؟، بمباران گسترده تانکرهای نفت داعش پیش از ورود به خاک ترکیه، جزئیات مرگ یاسر عرفات منتشر شد قتل از سوی محافظ با نقشه موساد و نفوذ فرهنگی به روایت 2 دانشجوی شهید دیگر عناوین روزنامه کیهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس