خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی اختصاصی اعلام کرد یکی از مظنونان تیراندازی مرگبار روز چهارشنبه کالیفرنیا سال‌ها در عربستان زندگی کرده است.

یبه گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز، روز جمعه، گزارش داد «تشفین مالک»، یکی از مظنونان تیراندازی مرگبار کالیفرنیا، سال‌ها در عربستان زندگی کرده است.

رسانه‌های آمریکایی، از جمله «سی‌ان‌ان»، روز جمعه گزارش داده‌اند «تشفین مالک» 27 ساله، همسر «سید رضوان فاروق»، مظنون اصلی تیراندازی روز چهارشنبه در شهر «سن‌برناردینو» در ایالت کالیفرنیا در شبکه‌های اجتماعی با گروه تروریستی داعش اعلام بیعت کرده است.

دو مقام پاکستانی به رویترز گفته‌اند خانم «مالک» که اصالتاً پاکستانی است، 25 سال پیش از پاکستان به عربستان سعودی سفر کرد، اما چند سال پیش بار دیگر برای تکمیل تحصیلاتش در رشته داروسازی به پاکستان بازگشت.

به گفته این دو مقام پاکستانی، او حدود 5 یا 6 سال پیش از عربستان به پاکستان بازگشته تا تحصیلاتش در دانشگاه «بهاءالدین ذکریا» به اتمام برساند.

یکی از بستگان تشفین مالک می‌گویند مقامات اطلاعات پاکستان برای دریافت اطلاعات درباره تیراندازی مرگبار کالیفرنیا که 14 کشته و زخمی به همراه داشت با وی تماس گرفته‌اند.

رسانه‌های آمریکایی پیش از این گزارش داده بودند سید رضوان فاروق، همسر «تشفین مالک» نیز چندین بار به عربستان سفر کرده و در جریان یکی از همین سفرها با او آشنا شده و ازدواج کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی علیزاده ملک آبادی ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    این اعمال محکوم ومنفور نزد ما ایرانی هاوتمام ملت های دنیاست.خداوندباعث وبانی این اقدامات رو به ذلت بکشونه.برای بازماندگان این حوادث صبر آرزو می کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس