کد خبر 506230
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

زنان امریکایی که در سال‌های گذشته با دانشجویان عربستانی اعزامی به آمریکا ازدواج کرده و از آنها صاحب فرزند شده اند، خواستار بازگرداندن شوهران خود به زندگی مشترک هستند.

به گزارش مشرق، شمار زیادی از زنان امریکایی که در سال‌های گذشته با دانشجویان عربستانی ازدواج کرده و از آنها صاحب فرزند شده اند با ایجاد سایتی بر روی اینترنت و انتشار تصاویر خانوادگی شان با همسران عربستانی شان، خواستار بازگشت آنها به زندگی مشترک و سرپرستی فرزندانشان شده اند.

این زنان امریکایی با ایجاد سایتی تحت عنوان "فرزندان عربستانی رها شده در امریکا" خواستار بازگشت همسران عربستانی شان شده اند که پس از پایان دوره بورس تحصیلی این کشور را ترک کرده اند.

زنان مذکور، نام و مشخصات همسران عربستانی شان را به همراه تصاویر شخصی و خانوادگی شان به همراه همسران و فرزندانشان را در این سایت منتشر کرده و نوشته اند: همسرانتان، خواستار بازگشت شما هستند.

سابقه ارتباط و ازدواج دانشجویان عربستانی با زنان امریکایی و ازدواج با آنها به دهه هشتاد قرن گذشته برمی گردد. پس از آن، این روند برای مدتی کاهش یافت، اما در دهه گذشته با از سرگیری بورسیه دانشجویان عربستانی و اعزام آنها به امریکا بار دیگر این ارتباط و تعامل از سر گرفته شد.

در این سایت آمده است: زنان آمریکایی که شوهر عربستانی داشته اند، پس از بهره گرفتن از کلیه روش های ارتباطی با همسرانشان و ناکامی در رسیدن به نتیجه مناسب، اقدام به ایجاد سایت مذکور نموده اند که موضوع باردار شدن زنان مذکور از همسران عربستانی شان باعث قطع ارتباط میان آنها و حتی انکار رابطه زوجیت و فرار از مسئولیت هایشان با بازگشت به کشورشان شده است.

در این سایت پیام های این زنان به زبان عربی و انگلیسی خطاب به همسرانشان جهت فراخواندن آنان به مسئولیت پذیری در مقابل فرزندانشان منتشر شده است.

تاکنون بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از این سایت بازدید کرده اند. این در حالی است که شماری از زنان فعال در این سایت اعلام کرده اند آنها برای حل مشکلشان به انجمن خیریه حمایت از خانواده های عربستانی در خارج موسوم به "اواصر" مراجعه و برخی از آنها پیام هایشان خطاب به این انجمن را ارائه کردند که پس از گذشت دو سال، هیچ گونه پاسخی به آن داده نشده است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • پارسا ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    حقتونه تا شما باشید با این بوزینه ها ازدواج نکنید.پس با این وجود خون حرومزادهای وهابی در رگهای بچه هاتون جریان داره. مراقب باشید.
  • ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    ببخشید من از هه عزیزان معذرت میخوام اما مطمئن هستید ازدواج کردن و فرار کردن؟؟ کار دیگه ای نکردن؟؟
  • مهدی مرادیفر ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    بازم این عربستانی های نامرد .
  • hossain ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    چه شود؟ اشاعه تخم وهابیت تکفیری در مهد شرارت، منتظر داعش دوآتشه به مانند رژیم مرتجع آل سعود باشیم!!!
  • مجتبی زارعی ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    امروز هر زنی دنبال مرد بی افتد چه سعودی و غیر سعودی برای پول و مال هست نه چیز دیگری مردها تجه کنند که زنها فقط دنبال ورشکستگی هستن ضعیف نباشید این زنها شیطانهای حی حاضر هستن
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    باور کردني نيست ازدواج زن امريکايي با يک سعودي نجاست خوار
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    بگویید پلیس اینترپل برود در عربستان آنان را دستگیر وبه امریکا آورده و حسابی تنبیه شان کنند و همانجا تحت الحفظ نگهدارند .
  • احمد ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    این مردان عربستانی زشت چهره چی هستن که شما زنان امریکایی خود را در اختیار این حیوانات قرار دادین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس