رییس شبکه سی‌ان‌ان روز جمعه مخالفت خود را با درخواست نامزد جنجالی ریاست‌جمهوری آمریکا برای حضور در این شبکه خبری اعلام کرد.

به گزارش مشرق، شبکه «سی‌ ان ان» آمریکا به‌تازگی اعلام کرده است با پرداخت مبلغ درخواستیِ دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور برای حضور در مناظرۀ انتخاباتی آینده مخالف است.

به نوشته روزنامه «هیل» آمریکا، رییس شبکه سی‌ان‌ان در مصاحبه اخیر خود از عدم تمایل این رسانه درخصوص پذیرش درخواست این، تاجر میلیاردر آمریکایی برای دریافت 5 میلیون دلار جهت شرکت در مناظره خبر داد.

«جف زاکر» در نشستی که در «مرکز رسانۀ پالی» برگزار شده بود، گفت: «ما به نامزدها برای حضور در این شبکه، پولی پرداخت نخواهیم کرد.»

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از حزب جمهوری‌خواه، روز دوشنبۀ هفته جاری در جریان یکی از تجمع‌های انتخاباتی‌اش در ایالت «جورجیا»، حضور مجدد خود در شبکه مذکور را مشروط به دریافت مبلغ 5 میلیون دلار کرده بود.

ترامپ در این دیدار گفت: «من خطاب به شبکه سی‌ان‌ان، که رفتار درستی در مقابل من ندارد، می‌گویم اگر با پرداخت 5 میلیون دلار موافقت نکنند در مناظرۀ آتی شرکت نخواهم کرد.»

این مجری سابق تلویزیون و سرمایه‌گذار فعلی صنعت ساختمان آمریکا اعلام کرده او این مبلغ را تنها برای اعطای کمک مالی به کهنه‌سربازان و مجروحان جنگ‌های آمریکا می‌خواهد.

مناظرۀ آتی نامزدهای انتخابات آمریکا، در تاریخ 15 دسامبر سال جاری (24 آبان 94) در شهر «لاس‌ وگاس» ایالت «نِوادا» و به میزبانی شبکه سی‌‌ان‌ان برگزار خواهد شد.

دونلد ترامپ، اخیراً با بیان ادعای پیشتر رد شده درباره شادی مسلمانان در کنار برج‌های دو قلو، پس از حادثه 11 سپتامبر، خبرساز شده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس