هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در پی شهادت یک جوان فلسطینی در بیت المقدس، درگیری‌هایی در بیت المقدس میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیوینستی درگرفت و صهیونیست‌ها از شب گذشته تا صبح امروز ۵۴ فلسطینی را زخمی کردند.

به گزارش مشرق، شاهدان عینی گفته اند که ده ها جوان فلسطینی در پی شهادت «مازن حسن عریبه» جوان فلسطینی که در نزدیکی شهرک حزما به شهادت رسید، با نیروهای رژیم صهیونیستی که قصد حمله به خانه این شهید در شهرک ابودیس داشتند، درگیر شدند و سعی کردند مانع حمله این نیروها به خانه وی شوند.

شاهدان عینی افزودند: پس از آن، درگیری های سختی روی داد و صهیونیست ها متوسل به خشونت شدند و 54 فلسطینی را زخمی کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که با شهادت دو فلسطینی در نیمه شب پنجشنبه در الخلیل، شمار شهدای فلسطینی انتفاضه سوم به 112 نفر رسید که از این تعداد 24 کودک و پنج زن هستند.

سرزمین های اشغالی فلسطین از ابتدای ماه اکتبر گذشته (9 مهر) صحنه اعتراض گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال «مسجدالاقصی» و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا «انتفاضه قدس» معروف شده است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در پی شهادت یک جوان فلسطینی در بیت المقدس، درگیری‌هایی در بیت المقدس میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیوینستی درگرفت و صهیونیست‌ها از شب گذشته تا صبح امروز 54 فلسطینی را زخمی کردند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس