کد خبر 503854
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

ارتش سوریه و گروه‌های رزمنده متحد آن موفق شدند دو ارتفاع مهم دیگر در شمال استان لاذقیه در جنوب ترکیه را تصرف و از اشغال تروریست‌ها خارج کنند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی در حومه شمالی لاذقیه موفق شدند بر دو ارتفاع مهم و راهبردی «رویسه کتف الحمیضه» و «رویسه خندق السترک» تسلط پیدا کنند.

این دو ارتفاع، در حومه روستای «عرافیت الفوقا» و کاملا مشرف بر این روستا هستند که موقعیت آن در آزادسازی منطقه بسیار تعیین‌کننده است. این دو ارتفاع دارای اشراف کامل بر روستاست.

همچنین یک منبع میدانی گفت: عملیات پاکسازی روستا دقایقی پیش آغاز شده است. درگیری بشدت ادامه دارد و عناصر تروریستی جبهه النصره در حال عقب‌نشینی از مواضع خود در اطراف روستا هستند.

دو ارتفاع مهم دیگر در لاذقیه آزاد شد+نقشه

دو ارتفاع مهم دیگر در لاذقیه آزاد شد+نقشه


عملیات در ریف جنوبی حلب با موفقیت ادامه دارد

از صبح امروز پنجشنبه، ارتش سوریه با همراهی حزب‌الله لبنان و جنبش النجباء عراق و با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه حمله به مواضع جدیدی از تروریست‌ها در حومه جنوبی حلب را  آغاز کرده است و تا الان موفق شده «تل الاربعین»، «تل دادین» و «تل البکاری» را به طور کامل پاکسازی کند.

در این عملیات دهها تن از عناصر ائتلاف «جیش الفتح» (متشکل از جبهة النصره و احرار الشام و سایر گروهک‌های دیگر) از پا در آمدند.

عصر امروز نیز حملاتی برای بازپسگیری ارتفاع راهبردی «حعیری» در حومه جنوبی حلب آغاز شده است و در حال حاضر تقریبا این ارتفاع به طور کامل آزاد شده است اما درگیری‌ها در اطراف ارتفاع همچنان ادامه دارد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس