نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن افشای دیدارش با تعدادی از سران عرب در حاشیه اجلاس تغییرات آب و هوایی در پاریس، گفت که رهبران عرب در حاشیه اجلاس به سمت وی آمده و با او دیدار کرده اند.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، بنیامین نتانیاهو گفت که در حاشیه اجلاس تغییرات آب و هوایی در پاریس با تعدادی از رهبران کشورهای عربی دیدار کرده است اما به هویت آنها اشاره ای نکرد.

نتانیاهو افزود: «رهبران عرب به من نزدیک شدند و در برابر همه جهانیان با من دست دادند». وی تاکید کرد این رهبران،‌ از کشورهایی نیستند که با اسرائیل رابطه دارند بلکه از گروه دیگری هستند و حتی یکی از آنها «از من به علت سخنرانی‌ام در سازمان ملل قدردانی کرد». نتانیاهو گفت «در اینجا تحولات متفاوتی در جریان است».

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد که نتانیاهو با افشای خبر دیدار خود با رهبران عرب سعی دارد نشان دهد که پیش بینی وی مبنی بر اینکه تحولات منطقه عربی فرصتی حقیقی برای اسرائیل و نزدیک شدن کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با این رژیم فراهم کرده است، درست از آب درآمده است.

در همین راستا نتانیاهو روز گذشته نیز تصریح کرد که دیدار وی با محمود عباس و دست دادن با او تنها به دلیل وجود پروتکل ها و عرف دیپلماتیک است.

دیدار نتانیاهو و عباس در حاشیه اجلاس مذکور در حالی بود که گروه های فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی نیز از این اقدام عباس انتقاد کرده و گفتند که عباس در حالی با نتانیاهو دست می دهد که خون فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و نوار غزه توسط صهیونیست ها ریخته می شود.

در همین رابطه داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی هشدار داد که این اقدام عباس سرآغازی برای ازسرگیری مذاکرات سازش باشد.

شهاب افزود: ملت فلسطین که امروز از مسجد الاقصی و قبله نخست مسلمانان دفاع می کند، با تمامی اشکال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تحت هر بهانه ای که باشد، مخالف است.

وی از اعراب و مسلمانان خواست به جای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، در توسعه تحریم این رژیم و رسواسازی جنایت های آن نقش حقیقی ایفا کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    دیدم بدبخت اعراب وهابی نحس نجس وحشی چه ذوقی کرده بودن
  • اکبر ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    خاک عالم بر سر رهبران بزدل عرب
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    بر منکرش لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس