مراسم بهترین های فصل 15-2014 اسپانیا دوشنبه شب برگزار شد و لیونل مسی توانست جایزه بهترین بازیکن و بهترین مهاجم فصل گذشته را از آن خود کند.

بارسا و رئال جوایز بهترین‌های لالیگا را درو کردند +عکسبه گزارش مشرق، دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در مراسم انتخاب بهترین‌های فصل گذشته لالیگا، جوایز مختلف را از آن خود کردند و جایی برای تقدیر از سایر تیم‌ها باقی نگذاشند.

در این مراسم، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لالیگا معرفی شد و تندیس را تقدیم به پسرش کرد. اما رونالدو جایزه مربوط به بخش انتخاب مردمی یا محبوب‌ترین بازیکن فصل گذشته لالیگا را از آن خود کرد. جایزه‌ای که البته بسیاری آن را نمادین توصیف کردند و بهانه‌ای بود برای حضور کریس در این مراسم.

بارسا و رئال جوایز بهترین‌های لالیگا را درو کردند +عکس

در بخش دیگری از این مراسم، کلودیو براوو جایزه بهترین دروازه‌بان را از آن خود کرد که البته شگفتی خبرنگاران و اصحاب رسانه را در پی داشت، او دروازه بان بزرگی است اما در فصل گذشته گذشته گزینه‌های جدی‌تری در مقایسه با او حضور داشتند.

بارسا و رئال جوایز بهترین‌های لالیگا را درو کردند +عکس

برترین ستاره آمریکای جنوبی در لالیگا نیز نیمار بود، کسی که شایعه موفقیتش در کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.

بارسا و رئال جوایز بهترین‌های لالیگا را درو کردند +عکس

بهترین بازیکن شاغل در لالیگا از آفریقا نیز فگولی از الجزایر بود که در ترکیب والنسیا خوش درخشیده است. بهترین مدافع هم سرخیو راموس از رئال مادرید معرفی شد.

بارسا و رئال جوایز بهترین‌های لالیگا را درو کردند +عکس

از سوی برگزار کنندگان این مراسم، بهترین مربی فصل گذشته لالیگا، لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معرفی شد و جایزه بهترین مدیریت ورزشی به بارتومئو از بارسلونا تعلق گرفت.

بارسا و رئال جوایز بهترین‌های لالیگا را درو کردند +عکس
اسامی بهترین های فصل ۱۵-۲۰۱۴ لالیگا به شرح زیر است:

بهترین دروازه بان : کلودیو براوو (بارسلونا)
بهترین مدافع: سرجیو راموس(رئال مادرید)
بهترین هافبک : خامس رودریگز (رئال مادرید)
بهترین مهاجم: لیونل مسی (بارسلونا)
بهترین بازیکن : لیونل مسی (بارسلونا)
بهترین بازیکن از قاره آفریقا: سفیان فقولی (والنسیا)
بهترین بازیکن از قاره آمریکا: نیمار (بارسلونا)
بهترین مربی: لوئیز انریکه (بارسلونا)
بازیکن محبوب هواداران : کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس