پیش از هر بازی خانگی اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون، در کنار یکی از پرچم‌های کرنر ضلع جنوبی ورزشگاه، یک دسته گل قرار داده می‌شود که بسیاری از ماجرای آن بی‌اطلاع هستند.

به گزارش مشرق، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه ویسنته کالدرون، مانند دیگر بازی‌‌های خانگی اتلتیکومادرید، یک دسته گل میخک که در آن 24 شاخه گل سفید و قرمز قرار داشت، در فاصله‌ای کم از یکی از پرچم‌های کرنر ضلع جنوبی استادیوم قرار گرفت.

بسیاری از فوتبالدوستان از ماجرای این دسته گل بی‌خبرند، اما این حرکت سنتی، در واقع نشانه‌ای از یکی از افتخارات باشگاه اتلتیکومادرید است.

دسته گل میخکی که پیش از بازی‌های خانگی اتلتیکومادرید در کنار یکی از پرچم‌های کرنر ضلع جنوبی ورزشگاه ویسنته کالدرون قرار می‌گیرد، سنت 19 ساله یکی از هواداران روخی‌بلانکو به نام مارگاریتا لوئنگو است که از زمان قهرمانی دو گانه اتلتیکومادرید در لالیگا و جام حذفی اسپانیا در سال 1996 و برای گرامیداشت یاد میلینکو پانتیچ که به عنوان پدر ضربات کرنر کوتاه اتلتیکومادرید شناخته می‌شود، آغاز شده است.

داستان دسته گل کنار پرچم کرنر + عکس

امسال با سپری شدن 24 سال از افتخار تاریخی روخی‌بلانکو برای فتح لالیگا و کوپادل‌ری، تعداد شاخه‌های دسته گلی که در کنار پرچم کرنر قرار می‌گیرد به 24 شاخه افزایش پیدا کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس