کد خبر 502521
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

ارتش سوریه یک منطقه دیگر در حومه شمالی لاذقیه را به کنترل خود در آورد و حمله تروریستها به روستای العزیزیه در حومه جنوبی حلب را دفع کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های سوری، نیروهای ارتش و مسلح سوریه کوه کشکار در حومه شمالی لاذقیه واقع در غرب این کشور را به کنترل خود در بیاورند.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش سوریه بعد از از بین بردن آخرین کانون گروههای تروریستی مرتبط با نظام اردوغان و انهدام مخفی گاههایشان بر کوه کشکار در حومه شمالی لاذقیه کنترل یافتند.

این منبع افزود: یگانی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه با کمک گروههای دفاع مردمی عملیاتی منحصر به فرد و برق آسا علیه مراکز تجمع گروههای تروریستی انجام دادند و طی آن موفق شدند بر کوه کشکار در شمال غرب "دیرحنا" در حومه شمالی لاذقیه کنترل یابند.

وی اظهار داشت که عملیات کنترل بر این کوه بعد از وارد آمدن خسارتهای سنگین به عناصر تروریستی و تجهیزات نظامی آنها محقق شد و یگانهای مهندسی ارتش سوریه بمبهایی را که تروریستها قبل از فرار خود کارگزاری بودند خنثی ساختند.

یگانهای ارتش سوریه دو روز قبل تپه های "الرحملیه" و "الخضر" در شمال شرق شهر لاذقیه را به کنترل خود در آورده بودند.

یگانهای ارتش سوریه حدود یک هفته قبل نیز روستای "المرکشلیه" و و تپه "کتف الغدر" و "الملوحه" در لاذقیه را به کنترل خود در آورده بودند و دهها تن از تروریستها از جمله «رشید بکداش» مشاور نظامی گروه تروریستی "جیش المجاهدین" و «عباس الحجازی» فرمانده گروه تروریستی گردان "ماهر حجازی" را به هلاکت رساندند.

و خبر دیگر اینکه نیروی هوایی ارتش سوریه مراکز تجمع و مقرهای گروههای تروریستی در حومه حماه، ادلب، و دیرالزور را بمباران کردند.

دفع حمله تروریستها به روستای "العزیزیه"

ارتش سوریه حملات گروههای تروریستی جبهه النصره و احرار الشام را به روستای العزیزیه در حومه جنوبی حلب واقع در شمال سوریه را دفع و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

در این تلاش ناکام گروههای تروریستی، 50 تن از آنها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

انهدام تونل 350 متری تروریستها

نیروهای ارتش سوریه همچنین یک تونل 350 متری متعلق به گروه تروریستی "جیش الإسلام" را در جوبر واقع در حومه دمشق منهدم کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    نقشه ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس