جبهه اعتدالگرایان در هفته گذشته طی دیداری با رئیس شورای سیاست گذاری جبهه اصلاحات شایعاتی چون ارائه لیست مجزا اعتدال‌گرایان بدون نظر هاشمی، خاتمی و ناطق را رد و اعلام کرد که به دنبال ارائه لیست مجزای انتخاباتی بدون نظر عارف نبوده و نیست.

به گزارش مشرق، جبهه اعتدال‌گرایان در هفته گذشته طی دیداری با محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری جبهه اصلاحات شایعات اخیر مبنی بر ارائه لیست مجزا اعتدال‌گرایان بدون نظر هاشمی، خاتمی و ناطق را رد و اعلام کرد که به دنبال ارائه لیست مجزای انتخاباتی بدون نظر محمدرضا عارف نبوده و نخواهند بود.

در ابتدای این نشست، محمدجواد حق‌شناس رییس جبهه اصلاح‌طلبان ایران با اشاره و استناد به انتخابات 92 به نقش مهم و تأثیرگذار این دو جبهه که نقطه عطف آن نامه تاریخی به رهبر انقلاب نسبت به فضای به وجود آمده ناشی از انتخابات 88، تحریم‌های هفتگی، انحرافات دولت‌های نهم و دهم، شکاف وسیع اجتماعی و سیاسی اشاره و یادآوری کرد: درحالی‌که اکثریت فضای سیاسی قبل از انتخابات 92 دچار یاس، یخ‌زدگی و ناامیدی شده بود با حمایت بزرگان چون هاشمی، خاتمی و ناطق با خلق حماسه 92 سپهر امید را به جامعه بازگرداندند و این حضور و بروز حامیان امید و اعتدال بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان دولت است برای برون‌رفت از مشکلات ملی و تنش‌های موجود منطقه‌ای و بین‌المللی است.

 مرتضوی کیاسری عضو ارشد شورای سیاست‌گذاری جبهه اعتدال‌گرایان به نمایندگی از مجمع جانبازان انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج نسبت به تخریب جایگاه و صیانت از شخصیت‌هایی مانند هاشمی، خاتمی، ناطق و عارف هشدار داد.

امرالله شیخیانی دبیر کل حزب مردمی ایران و عضو ارشد شورای سیاست‌گذاری جبهه اعتدال‌گرایان نیز ضمن گزارش کوتاه از فعالیت 8 ساله جبهه اعتدال‌گرایان به صفت و تعریف آقای هاشمی در روز قبل از انتخابات سال 92 به عمل اخلاقی آقای عارف اشاره کرد و گفت: اقدام آقای دکتر عارف یک عمل جوانمردانه بود.

محسن صفر پور دبیر کل حزب اتحاد ملی ایران و رییس دوره‌ای جبهه اعتدال‌گرایان با اشاره به حضور رییس و اعضای کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان نسبت به حفظ و تعامل و نزدیکی بیشتر شورای سیاست‌گذاری انتخابات اصلاح‌طلبان با اعتدال‌گرایان تأکید کرد.

در این جلسه اعضای سیاست‌گذاری و رییس و اعضای کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و دبیران کل بیش از 25 حزب و تشکل سیاسی در این نشست حضور داشتند. از جبهه اصلاح‌طلبان نیز محمدجواد حق‌شناس، آذر باد دبیر کل حزب ترقی و دشتی به نمایندگی از کانون فارغ‌التحصیلان یزدی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس