کد خبر 501362
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

سرمربی بارسلونا پیشنهاد دیگر تیم‌ها به لیونل مسی را شایعه می‌داند.

انریکه: پیشنهادها به مسی شایعه استبه گزارش مشرق، فردا شب (شنبه) در هفته سیزدهم لالیگا بارسلونا میزبان رئال سوسیه‌داد است.

لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: رئال سوسیه‌داد از بازیکنان خوبی برخوردار است و اگر توپ را در اختیار داشته باشند به حریف ضربه خواهند زد و اگر خط دفاعی ما خوب کار نکند دچار مشکل خواهیم شد.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: همه بازی‌ها سختی‌های خاص خودشان را دارند و این موضوع بستگی به حریف دارد. تیم ما در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد و فردا از ابتدا خطرناک ظاهر خواهیم شد و قصد داریم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او درباره وضعیت سرخیو روبرتو و خاویر ماسکرانو گفت: روبرتو به خاطر آسیب‌دیدگی در بازی با رم امروز نتوانست تمرین کند ولی ماسکرانو تمرین می کند و آماده است تا به میدان برود.

انریکه درباره وضعیت لیونل مسی و جدایی احتمالی این بازیکن اظهار کرد: مسی مانند بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارد. او صد در صد آماده نیست و نیاز به زمان دارد. البته تنها به دقایقی نیاز دارد تا به بهترین حالت ممکن برسد.

وی تاکید کرد:پیشنهاد از جانب تیم‌های دیگر تنها شایعه سازی است.

بازی های درخشان بارسلونا با هدایت انریکه یادآور بارسا تحت هدایت پپ‌گواردیولا است. سرمربی کنونی آبی اناری‌ها در این ارتباط گفت: کار من مقایسه کردن بازی‌ها نیست. هر کسی عقاید خاص خودش را دارد. بارسا در طول تاریخ دوران درخشان کم نداشته است.

سه مهاجم بارسلونا یعنی مسی نیمار و سوارس 121 گل به ثمر رسانده‌اند. انریکه در این باره اظهار کرد: آن‌ها نزدیک به دروازه بازی می‌کنند و بازیکنان خیلی خوبی هستند که به تیم وابسته هستند. آن‌ها سه بازیکن باورنکردنی و منحصر به فرد هستند.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان گفت: هدف تیم این است که در طول فصل نمایش خوبی داشته باشد. اکنون به دلیل محرومیت و آسیب دیدگی نمی‌توانم از همه بازیکنانم استفاده کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس