کد خبر 501148
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

مهاجم آرژانتینی بارسلونا فصل گذشته در قهرمانی سه‌گانه تیمش بیشترین نقش را ایفا کرد و بیشترین گل را زد، اما نخست وزیر اسپانیا آمار خوب او را دلیلی برای قرار گرفتنش در میان سه نامزد نهایی توپ طلا نمی‌داند.

نخست وزیر اسپانیا: مسی لایق کسب توپ طلا نیست
به گزارش مشرق، ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی کوپه اسپانیا، جانبداری‌اش از رئال مادرید را اثبات و اعتراف کرد که مسی را نه تنها لایق کسب توپ طلای سال 2015 بلکه شایسته حضور در بین سه نامزد نهایی کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال نمی‌داند.

اکثر اهالی دنیای فوتبال بر سر این موضوع که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا به خاطر درخشش در فصل گذشته و کمک به بارسلونا برای کسب تمامی جام‌ها لیاقت کسب توپ طلا را دارد، اتفاق‌نظر دارند. در فصلی که مسی با بارسا سه‌گانه قهرمانی کسب کرد، رونالدو موفق به کسب هیچ جامی نشد و فقط یک جایزه انفرادی (کفش طلای اروپا) را به خاطر زدن بیشترین تعداد گل در تمامی لیگ‌های قاره سبز دریافت کرد. با این حال راخوی چند روز پیش ادعا کرد که توپ طلا برای سومین سال متوالی باید به رونالدو برسد.

او ضمن تأکید دوباره بر این موضوع گفت: (بعد از رونالدو) اینیستا باید به عنوان دومین بازیکن برتر دنیا معرفی شود، چون بازیکنی بزرگ است و مردی که به ارزش‌ها احترام می‌گذارد. لوئیس سوارز هم ستاره‌ای بی‌چون و چراست. او واقعاً یک جنگجوست.

راخوی در ادامه به تمجید از ایکر کاسیاس، کاپیتان پیشین رئال مادرید و که اکنون برای پورتو توپ می‌زند، پرداخت و اظهار داشت: او به من گفت که امیدوار است در ماه ژوئن با جام قهرمانی یورو 2016 به کاخ مونکلا برگردد.

نخست وزیر اسپانیا درباره ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین رئال مادرید و فرمانده حال حاضر آبی‌پوشان لندن هم عنوان کرد: قهرمانی چلسی قطعاً در صدر فهرست خواسته‌‌های من نیست.

شانس قهرمانی اتلتیکومادرید و بارسلونا در فصل جاری لالیگا موضوع دیگری بود که راخوی به آن اشاره داشت. وی تأکید کرد: شما نمی‌توانید روی نام اتلتیکومادرید خط بکشید. اتلتیکو تیمی دارد که انسجام زیادی دارد و حریفانش را تحت‌فشار قرار می‌دهد. بارسلونا هم در حال حاضر شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسد، اما باید ببینیم که اوضاع این تیم چگونه پیش می‌رود. این تیم در حال حاضر عالی است.

سوژه دیگری که نخست وزیر اسپانیا به آن اشاره داشت، شایعه بازگشت آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس به رئال مادرید بود. او در این خصوص اظهار داشت: موراتا مهاجمی فوق‌العاده است. ما (رئال‌مادرید) باید یک مهاجم نوک دیگر داشته باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    برو بابا
  • مهدی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    نخست وزیز ؟؟ فوتبال ؟؟ بشین سرجات ذغالی بارسا پارسال بدون مسی هیچ حامی نمیاورد ولی با مسی همه رو درو کرد با اینکه تو خیلی بازی نقش هافک رو داشت ولی گلزنی هاش با رونالدو یا بهتر بگم پنالدو که دم دروازش همش برابری میکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس