کد خبر 501228
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

از زمانی که سیدمهدی رحمتی بنابر دلایل شخصی از حضور در تیم ملی سرباز زد کارلوس کی‌روش پایش را در یک کفش کرد و دیگر حاضر نشد دیگر او را در فهرست بازیکنانش قرار دهد. حالا این دو وارد جنگ جدیدی شده‌اند.

به گزارش مشرق، با مهار سه پنالتی مقابل نفت تهران، مهدی رحمتی برخی دیگر از مردم و کارشناسان را متقاعد کرد که باید به کی روش فشار بیاورند و رحمتی را گلر اول تیم ملی ایران کنند. برخی حتی افسوس خوردند که چرا در استرالیا - جام ملت های آسیا - رحمتی گلر ایران مقابل عراق نبود.

کی‌روش البته به نظر نمی‌رسد که دمقابل این فشارها کوتاه بیاید، تورق تاریخ این مهم را نشان می‌دهد، کما اینکه  در مقابل روی کین، دیوید بکهام و یاپ استام در منچستریونایتد هم در کنار سر آلکس فرگوسن کوتاه نیامد اما او این جنگ را دوست دارد و از آن استفاده می کند.

در واقع این جنگ از راه دور هم به سود مهدی رحمتی است و هم به سود کی‌روش و اگر به آنها باشد هرگز این جنگ روانی را پایان نمی‌دهند. رحمتی از وجود این فشار و حساسیت  استفاده می‌کند و خودش را همیشه با انرژی و انگیزه بسیار زیاد به زمین چمن می‌برد.

از سوی دیگر کی‌روش هم از این جنگ سرد و زیرپوستی استفاده می کند و دروازه‌بان هایش را با تمام قدرت میان این جنگ قرار می‌دهد. عکسی که او به همراه دروازه‌بان های تیم ملی گرفت در واقع حرکتی هوشمندانه برای وارد کردن این بازیکنان به میان آن جنگ بود.

کی‌روش با همان عکس و لشکرکشی که با دروازه‌بان ها در آن کنفرانس خبری دروازه‌بان ها را وارد این جنگ کرد و با لبخندی از سر رضایت خودش پشت آنها سنگر گرفت تا انگیزه آن‌ها را بالا و بالاتر ببرد هرچند که با  انتخاب اشتباه بیرانوند برای حراست از دروازه ایران، بازیکنی را به آوردگاه گوام برد که در تیم خودش هم فیکس نیست.

در واقع باید تاکید کرد که کی روش این جنگ را ادامه می دهد و بیش از قبل هم به آن خواهد پرداخت تا دروازه بان هایش علاوه بر انگیزه های معمول انگیزه های جدید دیگری هم داشته باشند.

به هر حال باید تاکید کرد که این جنگ سرد به شرط خارج نشدن از عرف و کشیده نشدن به سکوها اتفاق خوبی برای ساخت دروازه‌بان ای جدید محسوب می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • بی سواط ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    سیدمهدی رحمتی بنابر دلایل شخصی از حضور در تیم ملی سرباز زد نه عزیزم اشتباه گفتی به تیم ملی کشورش پشت کرد من به نظرم برای مبارزه با بازیکن سالاری در تیم ملی باید پشت کیروش باشیم همه مردم وگرنه از فردا هر بچه ای میاد تیم ملی و قهر میکنه میره بعد با صد جور ادا و اطوار روزنام ه ای بر میگرده
  • بابک ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    عکس کیروش با سه دروازه بان ،نشون میده که سه دروازه بان ملی پوش باهم یک رحمتی نیستند
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    سلام دوستان من یک پرسپولیسی دوآتیشه هستم ولی معتقدم جای سید در تیم ملی به شدت خالیه به نظر من هر دو طرف باید کوتاه بیان تا به تیم ملی لطمه ای وارد نشه ما به هر دو نیاز داریم هم سید دوست داشتنی و هم کیروش دوست داشتنی باید به فکر موفقیت تیم ملی ایران بود نه تصفیه حساب شخصی
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    اگر کی روش هیچ کاری برای فوتبال ایران انجام نداده بود همین کار که معنای نظم و قانون را به بازیکنان فهماند کافی است، حالا یه عده با مصلحت اندیشی هایی که فقط تا نوک بینیشونو می بینن قصد همکاری و دلسوزی دارن.... شماها همون لیگو به لجن کشانده اید کافیست
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    سید مهدی رحمتی خار چشم اجنبی
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    چجور شوتبال همه را سر کار گذاشته. ورزشکاران ما در سایر رشته ها قهرمان جهان می شوند و حمایت چندانی چه از لحاظ مالی و رسانه ای از آنها نمی شود؛ ولی شوتبالی ها با این همه پول و ادعا هیچ مقامی جز دعوا کسب نمی کنند، که این حرکات صرفا برای بازار گرمی است. شوتبال ما فقط حاشیه است و آبی از آن برای کسی گرم نمی شود.
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    بدترین گلر تاریخ با دوتا توپ گیری که نمیشه گفتبهترین گلره مردم واقعا خیلی زود قضاوت میکنن
  • مهدي ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    چه عجب . يكي فهميد اين جنگ به سود فوتبال ايرانه. دوست و منتقد فوتبال ايران . تيم ملي ايران تيم لواشك سازي برره نيست كه يكي براش نازكنه و بگه فعلا قهرم و نميخوام بازي كنم. اون جونهاي بزرگ كه جونشون رو فداي ايران كردن موقع جنك نه كسي التماس شون كرد و نه مجبورشون . كه برن بجنگن . داوطلبانه رفتن جنگ . نه پول گرفتن و نه قهر ولي يكي كه اتفاقا داره در يك تيم دولتي كه بوجه ش رو از بيت المال ميدن پول ميگيره . براي مردم ناز ميكنه
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    کیروش بهتره برای این موضوع الزایمر رو بهانه کنه واقعا چشم بستن رو این همه واکنش استثنایی هنر نادریه
  • مجید ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    همچین میگن رحمتی به تیم ملی پشت کرد انگار بنده خدا جرم کرده بازیکنان دیگه هم این کارها رو کردند وحید هاشمیان و نیکبخت و هادی عقیلی و غیره ولی بعضی ها نمیخوان قبول کنند که از رحمتی بهتر نداریم سریع اینو میچسبونن به برخورد کیروش با بازیکن سالاری واقعا برای این دسته از دوستان متاسفم
  • علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    آقا سلیقه این مربی نمیخواد که ایشون دروازه بان تیمش باشه. رحمتی 3-4بازی هست داره خوب بازی میکنه بازیهای قبلش مظاهری و اخباری فوق العاده بودند کل ملت اینو قبول دارند. چرا واسه مظاهری تیتر نمیزنید یا اخباری دروازه بان تراکتور هان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس