مسعود اسماعیل پور کشتی‌گیر عنوان‌دار کشورمان در دیدار مقابل حریف مغول شکست خورد.

شکست سنگین اسماعیل پور مقابل حریف مغولبه گزارش مشرق، دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که از صبح امروز با حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن 12 هزار نفری تهران آغاز شده است با برگزاری مسابقات نوبت صبح به مسابقات عصر رسید.

پیش از برگزاری مسابقات عصر مراسم افتتاحیه برگزار و مسابقات به صورت رسمی افتتاح شد.

* اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در سالن حضور دارند و مسابقات را از نزدیک مشاهده می کنند. از نکات جالب توجه این رقابت ها حضور اعضای شورای فنی کشتی فرنگی در سالن مسابقات است که با دقت و وسواس خاصی مسابقات را پیگیری می کنند. بهرام مشتاقی، مهید هوریا، رحیم علی آبادی و حسین ملاقاسمی در سالن حضور دارند.

* سید مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در سالن مسابقات حضور پیدا کرد که با استقبال رسول خادم روبرو شد.

* منصور برزگر، ابراهیم جوادی، علی بیات، علیرضا رضایی، حمید بنی تمیم، محمد خادم، ناصر گیوه چی، محمود ملاقاسمی، محمد مشهدی آقایی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین و جمعی از پیشکوستان کشتی در سالن مسابقات حضور دارند.

* از حوادث مهم مسابقات نوبت عصر می توان به شکست دور از انتظار مسعود اسماعیل پور، دارنده مدال های نقره و برنز جهان و قهرمان بازیهای آسیایی از تیم بیمه رازی مقابل حریف مغول با نتیجه 13 بر یک اشاره کرد.

*سکوهای زیبایی برای قهرمانی مشخص شده است و تشک ها به شکل جدیدی در کنارهم قرار گرفته است. مسابقات روی سه تشک برگزار می شود.

* عکس های 7 طلایی کشتی ایران در تاریخ بازی‌های المپیک به شکل زیبایی در حالت دکوری در سالن مسابقات نصب شده است که تنها عکس رسول خادم در بین آنها نیست.

* استقبال خوبی از سوی تماشاگران شده است و حدود دو هزار تماشاچی در سالن حضور دارند.

 شکست سنگین اسماعیل پور مقابل حریف مغول

شکست سنگین اسماعیل پور مقابل حریف مغول
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس