کد خبر 500732
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

کارگردان فیلم سینمایی«تا آمدن احمد» نظر خود را در خصوص این فیلم بدین شرح عنوان کرده است: «هنگام تحقیقات انجام شده برای ساخت فیلم «تا آمدن احمد» متوجه شدم که مردم جزیره خارک به معنای واقعی برای دفاع از سرزمین خود از جان گذشتند؛ بخش تامل برانگیزی که در تحقیقات به آن رسیدیم این بود که مردم خاک در هشت سال جنگ، فداکاری بسیاری کردند تا صادرات نفت ایران که به عنوان تنها منبع درآمد کشور محسوب می شد، متوقف نشود».

گروه فرهنگی مشرق - فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» با روایتی از ایثارگری و فداکاری مردم بوشهر و جزیره خارک در طول هشت سال دفاع مقدس، در ششمین جشنواره مردمی عمار حضور می یابد.
به گزارش مشرق، «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی تولید شده در سال 1393 از جمله آثار سینمایی با موضوع دفاع مقدس است که ششمین جشنواره مردمی عمار ارسال شده است.
داستان این فیلم، روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک در سال 1365 است؛ در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت هلال احمر شهید می شود اما خانواده وی با تصور زنده بودن او، همچنان به جست و جویش می پردازند.
بنابراین گزارش، در طول هشت سال جنگ ایران و عراق، جزیره خارک آماج انفجارهای پی در پی بود و در طول 2800 روز جنگ قریب به 2840 مرتبه بمباران شد؛ از این رو  فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به ایثارگری و فداکاری مردم استان بوشهر و جزیره خارک پرداخته و از جان گذشتگی مردم این منطقه را به تصویر می کشد.

گفتنی است، کارگردان فیلم سینمایی«تا آمدن احمد» نظر خود را در خصوص این فیلم بدین شرح عنوان کرده است: «هنگام تحقیقات انجام شده برای ساخت فیلم «تا آمدن احمد» متوجه شدم که مردم جزیره خارک به معنای واقعی برای دفاع از سرزمین خود از جان گذشتند؛ بخش تامل برانگیزی که در تحقیقات به آن رسیدیم این بود که مردم خاک در هشت سال جنگ، فداکاری بسیاری کردند تا صادرات نفت ایران که به عنوان تنها منبع درآمد کشور محسوب می شد، متوقف نشود».

فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» با بهره گیری از بازی افسر اسدی، پرهام دلدار، مهدی فقیه، بهرام ابراهیمی، جواد پولادی، ونوس حسن کانلی، محمد جواد سلام پور، سینوهه دانشمند و حسین قفلی، در ششمین جشنواره مردمی عمار  حضور خواهد یافت.
بنابر این گزارش، جشنواره مردمی فیلم عمار در حالی دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد که مهلت ارسال آثار به دوره ششم آن تا دهم آذرماه تمدید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خبرگزاری فردا ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    1 0
    نام آقای حسن علیرضایی از بازیگران اصلی تا آمدن احمد را درج نکرده اید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس