کد خبر 500454
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

اين گزارش تصويري نگاهي مي‌اندازد به چهره عناصر داعش که عکس‌هاي آنها تاکنون در رسانه‌هاي اين گروهک تروريستي منتشر شده است.

به گزارش مشرق، در حاليکه حملات تروريستي داعش به پاريس در روزهاي اخير در صدر اخبار داغ جهان قرار گرفته عکس‌هاي مظنونان و عوامل اين حملات با پرچم و نمادهاي داعش، صفحات رسانه‌هاي مختلف جهان را پر کرده است؛ در اين ميان عکسي از "عبدالحميد اباوود" که گفته مي‌شود مغز متفکر اين حملات بوده بيشتر به چشم مي‌آيد.

پس از حملات تروريستي در پاريس، مقامات اين کشور اعلام کردند اين عمليات خارج از کشور برنامه ريزي و توسط تيمي مستقر در خاک بلژيک و با همکاري چند فرانسوي به اجرا درآمده است. به گفته آنها "عمر اسماعيل مصطفي" فرانسوي 29 ساله با اصليتي الجزايري، "بلال هدفي" 20 ساله، "احمد المحمود" 25 ساله از ادليب سوريه و "سامي عميمور" 28 ساله از حوالي پاريس عناصر داعش در اين عمليات هستند که تاکنون شناسايي شده‌اند.

نگاهی به گروه ترور داعش +تصاویر

اما اين تروريست‌ها با برنامه ريزي و رهبري فردي با نام "عبدالحميد اباعود" جوان 27 ساله مراکشي متولد بلژيک دست به عمليات زده اند. رسانه‌هاي فرانسوي پس از اعلام نام مغز متفکر عملات او را به عنوان يکي از عناصر داعش که در " مولن بک" بروکسل اقامت و با ديگر اعضا ارتباط داشته معرفي و تصاويري از وي با پرچم داعش منتشر کردند.

در روزهاي گذشته اين تصاوير و تهديد داعش به عمليات گسترده تر در ديگر کشورها بازتاب گسترده‌اي در فضاي بين المللي پيدا کرده و مقامات کشورهاي مختلف را به واکنش واداشته است. در همين حال روز گذشته رئيس جمهور فرانسه در سخناني اعلام کرد به زودي براي نابودي داعش و نه تضعيف آن وارد عمل خواهد شد.

نگاهی به گروه ترور داعش +تصاویر

اين حملات ترورستي و پيامدهاي آن در حالي جهان را تحت تاثير قرار داده است که بر اساس آخرين گزارش سازمان ملل در خرداد امسال به دليل افزايش عضويت شهروندان فرانسه، مغرب، روسيه و تونس اين کشورها در خطر حملات تروريستي قرار داشتند.

نگاهی به گروه ترور داعش +تصاویر

بر اساس اين گزارش، تونس با 3000 داعشي در رتبه اول، عربستان با حدود 2500 نفر در مکان دوم و فرانسه، روسيه، اردن و مغرب هر کدام با حدود 1500 تروريست در رتبه سوم جاي دارند همچنين لبنان با 900 نفر، انگلستان با 700 و آلمان هم با 600 نفر، رده هاي بعدي فهرست را به خود اختصاص داده اند. در همين حال ساعتي پس از حملات پاريس بار ديگر داعش جهان را به ناامني بيشتر تهديد کرد و اعلام کرد اروپا، ايران و امريکا هدف‌هاي بعدي هستند. گزارش تصويري زير نگاهي مي‌اندازد به چهره عناصر داعش که به عنوان جدي ترين تهديد امنيتي جهان مطرح مي‌شوند و عکس‌هاي آنها تاکنون در رسانه‌هاي اين گروه تروريستي منتشر شده است.

نگاهی به گروه ترور داعش +تصاویر

نگاهی به گروه ترور داعش +تصاویر

نگاهی به گروه ترور داعش +تصاویر

نگاهی به گروه ترور داعش +تصاویر

نگاهی به گروه ترور داعش +تصاویر
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    اين خاله زنکها ميخوان با کشور ما در بيفتن .بفرماييد منتظر حماقتتون هستيم
  • ابراهیم ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا. صدق الله العلی العظیم
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    یعنی چی
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    ایران اسلامی منتظر ریختن خون کثیف داعشی هاست . پس بسم الله
  • محمد صادق ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    چقدر خوش قیافن!
  • سارا ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    فکر کردن ما هم مثل اروپایی ها میترسیم . ما به این وضعیت عادت داریم ما بزرگ شده خاورمیانه ایم مرکز نا امنی جهان و از هیچ جنگی نمیترسیم.اروپایی ها با دوتا بمب گذاری و کمربند انتحاری مدرسه تعطیل کردن و فعالیتهاشون متوقف شد .اینقدر ترور و بمب گذاری دیدیم که نمیترسیم
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    سلام اشتباه نکنید اینها اتفاقا نه خاله زنک هستند و نه ترسو ، واقعیت این است که اینها هم نترس هستند و هم با ارمان و اعتقادی راسخ و خطر در همین است ف باید افسوس خورد که توان و اراده قوی اینها در مسیر انحرافی قرار گرفته و دشمنان برای غلبه بر مسلمین همان تز مذعب علیه مذهب را سر لوحه خود قرار داده اند .اری تنها آهن است که آهن و فلز ضعیف تر از آهن را میبرد و این یک درس برای ما است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس