سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه قطعنامه علیه ایران بسیار مضحک بوده است، گفت: در ماه گذشته و در استان یزد ۲ هزار کیلو تریاک و ۳۵۰ کیلو هروئین کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای در هشتاد و هشتمین نشست خبری قوه قضائیه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از نهادهای پرخیر و برکت و یک یادگار ماندنی از حضرت امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: بسیج لشکر مخلص خداست و از مجموعه نهادهای پرثمر و کم‌هزینه نظام محسوب می‌شود.

غلامحسین اژه‌ای بیان داشت: ان‌شاءالله همه بسیجی باشیم و در پیشبرد اهداف نظام‌ انقلاب‌مان تأثیرگذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه اربعین حسینی نیز هم‌نوایی می‌کنیم با سالار این قافله اربعین حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) و امیدوارم عزاداری خوبی شایسته اربعین داشته باشیم.

غلامحسین اژه‌ای درباره قطعنامه اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار داشت: اخیراً قطعنامه غیرالزام‌آور علیه جمهوری اسلامی ایران صادر کردند که بهانه آنها نیز عدم حقوق بشر در ایران است، که این قطعنامه خیلی مضحک و شرم‌آور برای سازمان‌های بین‌المللی است.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی برای آمریکا و اسرائیل را که ادعای حقوق بشر دارند، قطعنامه‌ای صادر نمی‌کند، ولی برای ایران قطعنامه صادر کرده است در صورتی که برای همه دنیا روشن شده که چه کسانی تروریست را ایجاد و از داعش حمایت می‌کنند.

معاون اول قوه قضائیه بیان داشت: مشخص است کشورهایی چون آمریکا و اسرائیل، داعش را مسلح کردند و از آن نفت می‌خرند و حتی در استخراج و فروش نفت نیز کمک می‌کنند و چه ظلم‌هایی که در حق مردم عراق و سوریه نکردند.

سخنگوی قوه قضائیه تأکید کرد: تروریست و داعش مورد حمایت غرب، آمریکا و اسرائیل است. موزه‌های عراق را سرقت کردند و آنچه را که سرقت شده و دارای شناسنامه است به کشورهای اروپایی فروخته و علی‌رغم اینکه می‌دانند سرقتی بوده، خریداری و نگهداری می‌کنند.

وی گفت: اخیراً نیز اتفاقی در فرانسه افتاد که از نظر ما محکوم است، اما از همین اقدامات بعد از حادثه فرانسه می‌بینید که چگونه مردم را بدون حکم قضایی دستگیر و یا تیراندازی می‌کنند و یا افرادی را بدون حکم حبس و نگهداری می‌کنند و بسیاری از اقدامات غیرقانونی انجام می‌دهند.

سخنگوی قوه قضائیه یادآور شد: در طول سنوات گذشته، پرونده اسرائیل و آمریکا از نقض اولیه حقوق بشر آنقدر پر است و حال به مثال آمریکا و اسرائیل ادعای حقوق بشر می‌کنند.

وی گفت: می‌گویند چرا قاچاقچیان مواد مخدر را مجازات می‌کنید. یک محموله در استان یزد دارای 2 هزار کیلو تریاک و 350 کیلو هروئین کشف و ضبط شده و اگر این تعداد مواد امحاء نمی‌شد، چند نفر در سراسر کشور بدبخت می‌شدند. آنچه علیه ایران مطرح می‌کنند نقض حقوق بشر کرده، این است که امثال قاچاقچیان را مجازات می‌کنند، ولی خودشان تروریست‌ها را کمک مالی و تسلیحاتی می‌کنند.

محسنی اژه‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس قوانین داخلی خود، قاچاقچیان را مجازات می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه بیان داشت: کسانی که 17 هزار نفر از مردم ما را شهید کردند و تعدادی را معلول و مجروح کردند را در کشور خود پناه می‌دهند و به آنها تجهیزات و امکانات می‌دهند، حال این کشورها ایران را ناقض حقوق بشر می‌دانند.

وی بیان داشت: از فرمانده نیروی انتظامی نیز تشکر می‌کنم که با جرایم مشهود برخورد جدی می‌کند و درخواست دارم این اقدامات قاطعانه دنبال شود و هرگونه کمکی را از قوه قضائیه بخواهند انجام می‌دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس