کد خبر 498889
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

یوسف صیادی گفت: نقش من در سریال معمای شاه جدی نیست، من نقش پسری کُند ذهنی را بازی می کنم که به نوعی بهلول داستان است بطوری که همه فکر می کنند عقب افتاده است ولی حرف های بزرگی را در شرایط مختلف به زبان می آورد که موجب تعجب هم خانواده و هم اطرافیان می شود.

به گزارش مشرق، یوسف صیادی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که جمعه ها بازی او را در پروژه بزرگ معمای شاه می بینیم، درباره ایفای نقش در این سریال می گوید: در این سریال نقش "امیرمسعود" را بازی می کنم که پسر اول و ارشد دکتر وزیری است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای فیلمبرداری در پروژه حضور داشته است افزود: نقش من بگونه ای است که از قسمت نخست سریال تا قسمت 38 در روند داستان حضور دارم و درکنار خانواده وزیری به موازات داستان هایی که برای آنها اتفاق می افتد من هم حضور دارم.

یوسف صیادی که مردم بیشتر او را یک بعنوان یک کمدین می شناسند درباره کاراکترش در مجموعه تلویزیونی معمای شاه گفت: نقش من در این سریال جدی نیست، من نقش پسری کُند ذهنی را بازی می کنم که به نوعی بهلول داستان است بطوری که همه فکر می کنند عقب افتاده است ولی حرف های بزرگی را در شرایط مختلف به زبان می آورد که موجب تعجب هم خانواده و هم اطرافیان می شود.

 او در واکنش به این سوال که چطور شد بعنوان یک بازیگر طنز سر از بازی در سریالی تاریخی در آورده است، تصریح کرد: سریال تاریخی هم می تواند دارای موقعیت های طنز و حتی کمدی باشد اما به هرحال شخصیت امیرمسعود وزیری ممکن در تاریخ کشور وجود خارجی نداشته باشد ولی نویسنده آنرا در ذهن خود اینگونه پرورانده است.

یوسف صیادی: نقش بهلول «معمای شاه» را دارم
این بازیگر یاد آور شد: پیش از این در مجموعه تلویزیونی "سال های مشروطه"در کاراکتر"آقا جوهر" ایفای نقش کرده بودم  و این دومین تجربه همکاری من با محمدرضا ورزی است و همانطور که در سریال سال های مشروطه به آقای ورزی پیشنهاد دادم تا موقعیت های طنز را در نقشم ایجاد کنم، در مجموعه تلویزیونی معمای شاه هم به او پیشنهاد دادم تا مقداری موقعیت های طنز را در کاراکترم ایجاد کنم تا بیننده که تاکنون من را در نقش های کمدی دیده است، با دیدن شخصیت جدیدم شوکه نشوند و ایشان هم پذیرفت.

بنابراین از منظر مخاطبان، بازی من در این سریال تاریخی هم زیاد دور از طنز نیست و بیننده از بازی من در این سریال قطعا بعنوان بازیگر جدی نام نخواهد برد. معمای شاه به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی، روایت زندگی محمدرضا پهلوی از زمان بازگشت او از مصر به ایران تا زمان مرگش را به تصویر می کشد و تاکنون سه قسمت از این مجموعه به روی آنتن شبکه یک رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری ترشیده ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    بازیگر توانمندی است
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    خیلی باحالی یوسف جون!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس