کد خبر 498855
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

OnScreen Translate اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید مترجمی شناور را در تمام بخش‌های گوشی در اختیار داشته باشید.

 به گزارش مشرق، شاید اغراق نباشد اگر مهمترین عامل ارتباطی با دنیا را زبان دانست به خصوص برای تمام کشورهایی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی نیست و در صورتی که از این زبان بین المللی آگاهی کامل نداشته باشند، قادر به برقراری ارتباط مستقیم با افراد یا استفاده از خبرها و مطالب و موضوعات دیگر انگلیسی نخواهند بود. از همین رو یادگیری زبان باید بخشی از مهمترین اهداف زندگی هر شخصی باشد چرا که حتی اگر گذرتان به خارج از کشور هم نیفتد، سخت افزارها و نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که برای کار با آن ها، نیازمند اطلاع از زبان انگلیسی خواهید بود. اما اگر بنا بر هر دلیلی تاکنون موفق به یادگیری کامل این زبان یا حتی زبان‌های دیگری که ممکن است مورد استفاده‌ی شما قرار بگیرد مانند فرانسوی، آلمانی و... نشده اید، ابزارهای مترجم در اختیار شما خواهند بود تا حداقل در جستجو یا خوانش یک متن غیرفارسی، به مشکل برنخورید. Google Translate را نیز می‌توان معروف ترین ابزار برای این امر دانست که هم وب سایت، و هم اپلیکیشن موبایل آن برای این امور کاربردی خواهند بود.
 
مترجم شناور در تمام بخش های گوشی با OnScreen Translate
 
OnScreen Translate اما اپلیکیشن متفاوتی برای ترجمه‌ لغات و متون به زبان‌های مختلف است که عملکردی مشابه با Google Translate دارد با این تفاوت مهم که به صورت شناور در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. طبیعتا هنگامی که مشغول خوانش یک متن انگلیسی در یک برنامه‌ی موبایلی هستید، سوئیچ کردن‌های مکرر مابین برنامه‌ی فعلی و اپلیکیشن مترجم گوگل یا هر شرکت دیگری، امری وقت گیر خواهد بود که هرچه میزان استفاده‌ی شما بیشتر شود، طاقت فرسا بودن این امر نیز بیشتر به چشم خواهد آمد. به کمک OnScreen Translate اما می‌توانید یک مترجم همه فن حریف را به صورت شناور و در تمام بخش‌های گوشی در اختیار داشته باشید تا بدون خارج شدن از محیط اپلیکیشن مورد نظر، قادر به ترجمه‌ متون یا لغات باشید.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

مترجم شناور در تمام بخش های گوشی با OnScreen Translate
مترجم شناور در تمام بخش های گوشی با OnScreen Translate

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس