کد خبر 498694
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

در حساس‌ترین دیدارها از هفته نهم در لیگ ستارگان قطر امشب تیم الغرافه با درخشش شجاعی حریفش را به توب بست و العربی به همراه دژاگه مقابل الجیش گباران شد.

به گزارش مشرق، تیم الغرافه قطر که در این فصل مسعود شجاعی مهاجم ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد، امشب در هفته نهم لیگ ستارگان قطر مقابل السیلیه که لوسیانو ادینهو آقای گل فصل پیش لیگ برتر کشورمان را در ترکیب خود دارد، ‌صف‌آرایی کرد. تیم الغرافه  در این دیدار با درخشش شجاعی حریفش را با نتیجه 3 بر یک درهم کوبید.

شجاعی در دقیقه 26 بازی از روی توپی که هم‌بازی‌اش بر روی دروازه‌ حریف ارسال کرد با ضربه سر گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند که با این گل روحیه تیم الغرافه بالا رفت و 2 گل دیگر بوسیله عبدالعزیز حاتم (40) و دیکو (45) زد تا پیروز میدان شوند.

شجاعی در دقیقه 49 بازی از سوی داور با کارت زرد جریمه شد و در دقیقه 78 بازی تعویض شد.

تک گل السیلیه را هم المهدی علی مختار در دقیقه 36 بازی به ثمر رساند. ادینهو که از ابتدای بازی در ترکیب السیلیه حضور داشت نتوانست برای تیمش خوب عمل کند در نتیجه در ابتدای نیمه دوم جای خود را به عبدالقادر الیاس باکور داد.

یاران شجاعی با این پیروزی 14 امتیازی شدند و به رده ششم صعود کردند. البته گفتنی است که باشگاه الغرافه پنج شنبه گذشته چاموسکا سرمربی برزیلی‌اش را برکنار کرده بود و قرار است آگیره سرمربی اروگوئه‌ای هدایت این تیم را به دست بگیرد.

در دیدار همزمان دیگر تیم العربی که در این فصل اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد مهیمان الجیش بود که با نتیجه 4 بر صفر شکست سختی را متحمل شد.

در این دیدار اشکان دژاگه برای تیمش 90 کامل بازی کرد اما نتواست جلوی شکست تیم را بگیرد با این شکست یاران دژاگه با 16 امتیاز در رده پنجم ماندند.

گل‌های الجیش را خالد عبدالرئوف (31)، داسیلوا(35)‌، رشیدوف(55) و محمد عبدالله مثنانی(77) زدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس