کد خبر 497981
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: جا دارد از مربیان تیم ملی امید گله کنم که 4 نفر از بازیکنان فیکس ما در بازی با استرالیا بازی نکردند و در مقابل حریف، نفراتی به میدان رفتند که در تیم خودشان هم فیکس نبودند.

از مربیان تیم ملی امید گله دارمبه گزارش مشرق، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی حساسی در پیش داریم و از نظر وضعیت جدول این بازی یکی از بازی‌های حساس هفته است.

وی افزود: طبق آماری که به دست آورده‌ایم صبا تیمی است که در بازی‌های خانگی خوب نتیجه گرفته است و از این نظر بهترین تیم لیگ است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: صبا تلفیقی از جوانی و تجربه است و همین امر سبب شده بازی‌های خوب و هدفمندی از این تیم ببینیم.

گل محمدی بیان کرد: همیشه نسبت به صبا احساس نزدیکی و عاطفی خوبی داشته و دارم و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا برابر صبا برنده میدان باشیم.

وی عنوان کرد: مشکلاتی داریم که نبود بازیکنان در تمرینات در روزهای گذشته مهم‌ترین مشکلات ما بود و کاوه رضایی بازیکن ملی پوش ما از سفر گوام صبح امروز رسیده و حتی نتوانستیم وی را ببینیم و در تمرین ما حاضر باشد.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: 5 بازیکن امید ما نیز پس از بازی با پرسپولیس حتی نتوانستند یک بازی دوستانه انجام دهند و جا دارد از مربیان تیم ملی امید گله کنم که 4 نفر از بازیکنان فیکس ما در بازی با استرالیا بازی نکردند و در مقابل حریف، نفراتی به میدان رفتند که در تیم خودشان هم فیکس نبودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس