کد خبر 497846
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

کاپیتان سابق آبی-اناریها از دلایل درخشش مسی و رونالدو سخن به میان آورد. او می گوید اگر رونالدو نبود مسی نمی توانست تا این اندازه بدرخشد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت الکاس قطر، رونالدو و مسی هفت سال است که بدون رقیب در رقابت های لیگا در حال درخشش هستند و به عنوان بهترین های فوتبال جهان انتخاب می شوند.

در هفت سال اخیر مسی چهار بار و کریستیانو رونالدو هم سه بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده اند تا نشان دهند که اختلاف و فاصله زیادی با دیگر ستاره های بزرگ فوتبال جهان دارند.

ژاوی هرناندز که سال ها در بارسلونا با مسی همبازی بود از دلیل اصلی درخشش این بازیکن آرژانتینی سخن به میان آورد. او گفت: بسیار سخت بود که مسی بدون رونالدو به این سطح از آمادگی و کیفیت برسد. اگر رقابت با بازیکن بزرگی همچون رونالدو نبود او نمی توانست چهار بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شود. این درباره رونالدو هم صدق می کند. رقابت این دو بازیکن بزرگ فوتبال جهان باعث پیشرفت آنها شده است و انگیزه ای برای درخشش آنها به شمار می آید.

او ادامه داد: بدون شک مسی و رونالدو بازیکنان بزرگی هستند. تفاوت بین این دو بازیکن در این است که مسی در امر بازی‌سازی بیشتر از رونالدو فعالیت می کند و این باعث شده است تا بهتر از رقیب خود باشد. با این حال باید این را هم بگویم که رونالدو یک گلزن بزرگ است.

در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته دوازدهم رقابت های لیگا شنبه هفته آینده رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از بارسلونا پذیرایی می‌کند. ژاوی درباره این دیدار حساس گفت: ال کلاسیکو همیشه برای دو تیم حساس بوده است. این بازی بزرگ است و سه امتیاز آن برای دو تیم مهم است. امیدوارم که بارسلونا بتواند بازی را به سود خود به پایان رساند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جاوید ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    فقط رونالدو مسی کیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس