با هدف مقابله با جنگ افروزی و تفرقه افکنی تکفیری های منطقه، انجمن حیدریه هندوستان، روز اربعین را روز «ضدتروریسم» نام‌گذاری نمود.

 به گزارش مشرق، بهادر عباس نقوی، دبیرکل انجمن حیدریه هندوستان از تشکل های شیعی این کشور گفت: انجمن حیدریه هندوستان، روز 12 آذر را که مصادف با اربعین حسینی است، روز «ضدتروریسم» نام‌گذاری نمود.

در این روز بیش از 200 هزار نفر قعطنامه‌ای علیه گروه تروریستی داعش و امثال آنها تصویب خواهند کرد و به این ترتیب پیمان می بندند تا با شیوه‌های مسالمت آمیز، قانونی و مشروع، با پیروی از شیوه ضدخشونتی که امام حسین (ع) به ما نشان داده و بزرگانی چون مهاتما گاندی از آن تبعیت کرده‌اند، مخالفت خود را با تروریسم نشان دهند.

وی افزود: در روز اربعین، رهبران مذهبی سنی و شیعیان و چهره‌های برجسته سایر ادیان و تفکرات در این پیمان ضد تروریستی مشارکت خواهند داشت.

دبیرکل انجمن حیدریه هندوستان خاطر نشان کرد: با توجه به اهداف انجمن حیدریه در ایجاد آگاهی علیه ترویست های گروه داعش، پس از اربعین امسال کمپین‌های متعدد همگانی و برنامه‌هایی برای شبکه‌های اجتماعی، تظاهرات، سمینارها و نمایش‌های خیابانی توسط این انجمن و سایر تشکل‌های با افکار همسو، بدون اعمال مرزهای مذهبی و فرقه‌ای، سازمان‌دهی خواهند شد. هدف از تشکیل این کمپین، ارائه و ایجاد تبلیغات گسترده علیه داعش و افشاء چهره واقعی و اهداف پنهانی آنها، از طریق ایجاد همبستگی میان گروه‌ها، به وجود آوردن حرکتی یکپارچه و ایجاد یک فضای ضدتروریسم است.

تلاش دیگر این انجمن نزدیک شدن به جوانان و اقشار آسیب‌پذیر و ایجاد ارتباط با یکایک آنها به منظور ارائه چهره واقعی تروریسم به آنها و جلوگیری از مسموم سازی ذهن آنها توسط تروریست‌هاست.

منبع: حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس