کد خبر 496931
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

تیم تیراندازی با کمان میکس کامپوند کشورمان با کسب مدال نقره، آخرین مدال کاروان ایران در مسابقات قهرمانی معلولان آسیا را به دست آورد.

به گزارش مشرق، در آخرین روز از رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی معلولان آسیا، تیم میکس کامپوند ایران به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

تیم ایران متشکل از سمیه عباسپور و شهاب ریحانی مقابل تیم چین به میدان رفت و با ثبت امتیاز نهایی 143 مدال نقره را از آن خود کردند.

بدین ترتیب، پرونده کاروان ایران در این مسابقات با کسب سه طلا و دو نقره بسته شد و ملی‌پوشان بامداد روز جمعه به کشور بازمی‌گردند.

برای کاروان ایران زهرا نعمتی دو طلا (یک طلا در بخش مسابقات کسب سهمیه و یک طلا در بخش قهرمانی آسیا) به دست آورد، مجید کاکوش در بخش کسب سهمیه به یک مدال طلا دست یافت، سمیه عباسپور در بخش قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم میکس کامپوند ایران متشکل از سمیه عباسپور و شهاب ریحانی نیز نایب قهرمان آسیا شد.

تیم ایران در این مسابقات در مجموع موفق به کسب دو سهمیه مستقیم پارالمپیک 2016 توسط نعمتی و کاکوش شد و با احتساب سهمیه‌های بدست آمده از مسابقات جهانی آلمان، هم اکنون ایران 6 سهمیه مستقیم (چهار سهمیه ریکرو، یک کامپوند و یک کامپوند کلاس W1) در رشته تیراندازی با کمان دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس