کد خبر 495444
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

اولین بانوی المپیکی و پارالمپیکی ایران گفت: با مسجل شدن سهمیه پارالمپیک، تصمیم خودم بر این است که هم در المپیک و هم در پارالمپیک شرکت کنم و امیدوارم این امر محقق شود.

به گزارش مشرق، زهرا نعمتی، بانوی طلایی و پرافتخار تیم ملی تیراندازی با کمان امروز موفق شد برگ دیگری بر کارنامه درخشان خود بیافزاید و اکنون با کسب سهمیه پارالمپیک، اولین ورزشکار دارای معلولیت ایرانی است که مجوز حضور همزمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک را دارد.

وی در این باره گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کسب سهمیه بسیار طولانی و خسته کننده بود و امروز نزدیک به 11 ساعت در مسابقات مختلف شرکت کردیم. به خاطر پشت سر گذاشتن مسابقات کسب سهمیه المپیک خسته بودم، اما به لطف خدا توانستم با چند روز استراحت در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز شرکت کنم و خوشحالم که با بدست آوردن آن توانستم یکبار دیگر دل مردم را شاد کنم.

بانوی طلایی کاروان ایران خاطر نشان کرد: با مسجل شدن سهمیه پارالمپیک، تصمیم خودم بر این است که هم در المپیک و هم در پارالمپیک شرکت کنم و امیدوارم این امر محقق شود. سایر اعضای تیم ملی نیز زحمات بسیار زیادی کشیدند و همگی خسته هستند. از فردا با انرژی و انگیزه بالا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و امیدوارم همه کمانداران کشورمان در این بخش موفق باشند. موفقیتم در کسب سهمیه پارالمپیک را به همسر عزیزم، رهام شهابی‌پور که همپای من در تمام تلاش‌هایم حضور داشته است، تقدیم می‌کنم.

رقابت‌های قهرمانی تیر و کمان معلولین آسیا با حضور نمایندگان 15 کشور آسیایی از 22 تا 28 آبان ماه به میزبانی بانکوک در جریان است و تیم ملی کشورمان نیز با ترکیب زهرا نعمتی، سمیه عباسپور، شهاب ریحانی و مجید کاکوش در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

منبع: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس