کد خبر 496818
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

سخنگوی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان به طور شبانه‌روزی زیر پوشش بیمه حوادث و درمان هستند.

 به گزارش مشرق، مسعود ثقفی سخنگوی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به بیمه حوادث و درمانی دانش‌آموزان و فرهنگیان در سال تحصیلی 95ـ94 اظهار داشت: بیمه حوادث و درمان، تمام دانش‌آموزان و فرهنگیان تهران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: بر این اساس، بیمه‌شدگان شامل تمام دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در مقاطع مختلف، هنرجویان هنرستان‌ها، دانشجویان مراکز تربیت معلم، نوباوگان مهدهای کودک و کودکستان‌ها، مراکز پیش دبستانی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی و آموزش از راه دور و کارکنان آموزش و پرورش تهران و افراد تحت تکفل آنها هستند.

ثقفی با اشاره به موضوع این بیمه و تعهدات آن خاطرنشان کرد: پوشش بیمه‌شدگان در قبال فوت، نقص عضو، از کارافتادگی جزئی و کلی دائم در اثر حوادث و همچنین هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه در طول شبانه‌روز در داخل و خارج از کشور به همراه اعمال جراحی مستلزم بستری شدن در بیمارستان و هزینه خرید و پیوند کلیه می‌شود.

سخنگوی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: خانواده‌ها برای کسب اطلاع بیشتر درخصوص چگونگی استفاده از این بیمه، تعهدات سالانه بیمه، نحوه اعلام خسارت و مدارک لازم جهت پرداخت خسارت به سایت آموزش و پرورش شهر تهران و بخش بیمه حوادث دانش‌آموزان و فرهنگیان مراجعه کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس