کد خبر 496801
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

سخنگوي وزارت کشور گفت: استعلامات برخي اعضاي مجمع ايثارگران اطلاح‌طلب تکميل نيست.

به گزارش مشرق، حسينعلي اميري قائم‌مقام و سخنگوي وزارت کشور درباره آخرين وضعيت صدور مجوز فعاليت به مجمع ايثارگران اصلاح‌طلب، اظهار داشت: کارهاي کارشناسي صدور مجوز اين مجمع در وزارت کشور انجام گرفته و پرونده آن در کميسيون ماده 10 احزاب مطرح شده است.

وي با بيان اينکه تعدادي از اعضاي هيئت مؤسس مجمع ايثارگران اصلاح‌طلب از رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازنشستگان سپاه پاسداران هستند، گفت: استعلامات برخي از اعضاي اين حزب تکميل نبوده و در حال تکميل آن هستيم.

سخنگوي وزارت کشور درباره برخي اظهارات مطرح شده مبني بر اينکه مجمع ايثارگران بدل سازمان مجاهدين است؟ افزود: متقاضيان تشکيل اين حزب از فرماندهان لشکرهاي زمان دفاع مقدس هستند. ممکن است برخي از آنها باشند، اما کساني که به بنده مراجعه کردند افرادي هستند که در زمان جنگ فرمانده لشکر و تيپ بودند و جانباز هستند.

اميري يادآور شد: بنده از آن نقطه نظر که اين افراد مربوط به اين سازمان(مجاهدين) هستند، نمي‌شناسم اما اين افراد کساني هستند که من در زمان جنگ آنها را مي‌شناختم و تعدادي از آنهايي که به من مراجعه کردند، در زمان جنگ فرمانده لشکر و تيپ و گردان بودند و جانباز و انسان‌هاي موجهي هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس