کد خبر 496698
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۱

«راحیل شریف » رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان در جریان سفر ۵ روزه به آمریکا با همتای آمریکایی خود و وزیر دفاع این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از روزنامه «دنیا»، «راحیل شریف» رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان  که طی سفری ۵ روزه وارد «واشنگتن» شده است، روز ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) در پنتاگون با «مارک مایلی» رئیس ستاد ارتش آمریکا و «جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور دیدار و گفتگو کرد در این دیدار «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا نیز حضور داشت.

در این دیدار دو طرف در مورد همکاری های دو جانبه در راستای مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت در منطقه به تبادل نظر پرداختند و برای اتخاذ یک سیاست موثر و هماهنگ  در راستای مبارزه با تروریسم توافق کردند.

در این دیدار همچنین حمله تروریستی اخیر به پاریس نیز مورد بحث قرار گرفت. راحیل شریف در ادامه این سفر با «جوبایدن» و «جان کری» رئیس جمهور و  وزیر خارجه آمریکا و شماری از اعضای کنگره این کشور دیدار خواهد کرد.

 لازم به ذکر است که رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان بعد از اتمام سفر آمریکا، راهی برزیل و ساحل عاج خواهد شد و در ساحل عاج یک روز کامل را با نیروهای ارتش پاکستان که در ماموریت صلحبانان سازمان ملل به سر می برند خواهد گذراند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس