رئیس و اعضای ستاد بیست و دومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6000 شهید استان قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین در قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره6000 شهید استان قم گفت: شهدا که برگزیدگان الهی بودند در تمام دوران زندگی شان اسوه بودند، چه در دوران حیاتشان که مثمر ثمر بودند و چه بعد از حیاتشان که به عنوان الگو، اسوه و نمونه برای دیگران تلقی می‌شوند.

مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین نیز در این دیدار طی سخنانی ضمن بیان خاطراتی از دوران حیات فرزندان شهیدش بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و افزود: همه آحاد جامعه در قبال خون پاک شهداء مسئول هستند.

وی با بیان اینکه با عنایت خداوند در جنگ سخت دیروز موفق و سربلند شدیم، خاطرنشان کرد: در جنگ فرهنگی و اعتقادی امروز که توسط دشمنان بر ما تحمیل شده است، باید همانند دوران دفاع مقدس از آرمان های والای اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

در این دیدار سرلشکر پاسدار غلامرضا جعفری فرمانده سابق لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع)، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، سردار سیدعلی سیدی فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، سردار سیدجواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و همچنین جمعی از معاونین سپاه استان قم حضور داشتند.

بیست و دومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6000 شهید استان قم چهارشنبه 27 آبان ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) با حضور علما، فضلا، همرزمان شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم قم برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس