کد خبر 496339
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

قائم مقام وزیر کشور جزئیاتی از دو جلسه اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان ارشد نظام به منظور بررسی آسیب‌های اجتماعی کشور و ارائه گزارش مفصلی از وضعیت موجود به این مقامات را تشریح کرد.

 به گزارش مشرق، حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور، با اشاره به برگزاری دو جلسه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و ارائه وضعیت موجود این آسیب‌ها در کشور به مسئولان عالی نظام، اظهار داشت:‌ همواره موضوع آسیب‌های اجتماعی در شورای اجتماعی کشور که به ریاست وزیر کشور برگزار می‌شود در تاریخ‌های مقرر پیگری شده و با توجه به وضعیت موجود و اقدامات انجام شده، گزارش مفصلی از وضعیت موجود تهیه شده است.

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: به دنبال تهیه این گزارش، گزارش مذکور در دو جلسه که در بالاترین سطوح نظام و با حضور بالاترین مقام‌های کشور برگزار شد، ارائه شده است.

امیری افزود: در این جلسات و پس از بررسی‌های انجام شده، دستگاه‌های مختلفی مکلف شدند تا آسیب‌شناسی‌های انجام شده و راهکارهای ارائه شده برای حل این آسیب‌ها را پیگیری کنند و نتایج آن‌ها را در زمان مشخص شده به مقامات عالی نظام ارائه دهند.

وی در ادامه از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص این جلسات که با حضور مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام برای بررسی راهکارهای آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، خودداری کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس