کد خبر 496184
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی دفتر خیّرین دانشگاهی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی عسکری با اشاره به تغییراتی که در چارت مدیریت‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته اظهار کرد: قبلا روسای واحدهای دانشگاهی در دانشگاه آزاد سراسر کشور به صورت مستقیم با سازمان مرکزی ارتباط داشتند.
 
وی با بیان تغییراتی که در چارت مدیریتی صورت گرفته تصریح کرد: اما از این پس رئیس دانشگاه آزاد و معاونین وی تنها با 31 نفر ارتباط مدیریتی دارند.
 
معاون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دبیر هیئت امنا مدیر استان است، افزود: در نتیجه همه واحدها و مدیریت‌های آن‌ها در سراسر کشور در یک تعامل با مدیریت استانی همکاری می‌کنند.
 
این مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان راه‌اندازی شوراهای تخصصی استان‌ها تصریح کرد: هیئت امنای استان‌ها دو کمیسیون که یکی دائمی و دیگری کمیسیون نظارت است، دارند که برنامه‌ها در کمیسیون دائمی مصوب و به هیئت امنای استان‌ها می‌آید و نظارت‌ها نیز بر عهده کمیسیون نظارت است.
 
وی با استناد به مصوبه 721 شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: رؤسای شهرستان‌ها باید تأییدیه خود را از هیئت امنای استان‌ها بگیرند و در بحث بودجه‌ریزی نیز هیئت امنای استان‌ها نقش اصلی را دارند.
 
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی به بند ششم ماده 2 مصوبه 721 شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: بر اساس این بند کمک‌های مالی برای واحدهای شهرستانی را باید هیئت امنای استانی تمهید مقدمات کنند.
 
وی به تصویب مصوبه‌ای توسط هیئت امنای دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: بر این اساس و زیر نظر معاونت مجلس، دفتر خیرین دانشگاهی در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود که باید دفتر جذب کمک‌های مالی و امکانات خیرین را دایر کنند.
 
عسکری از راه‌اندازی شورای راهبردی در هر یک از معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: این شورا از رؤسای کمیسیون‌های مجلس و افراد پیشکسوت و دارای تخصص که با ما ارتباط دارند تشکیل شده و قوی‌ترین شورای راهبردی را نیز در حوزه مجلس داریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس