کد خبر 495791
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه پیشروی های خود موفق شدند مناطقی را در استان الضالع واقع در جنوب این کشور از دست متجاوزان و مزدوران آنها بازپس بگیرند.

 به گزارش مشرق، العهد اعلام کرد: در سایه ادامه حملات متجاوزان به مناطق مختلف یمن، ارتش و کمیته های مردمی این کشور همچنان در بسیاری از مناطق در حال پیشروی هستند.

این نیروها در استان الضالع واقع در جنوب یمن موفق شدند "تباب و جبال مریس" را از دست مزدوران دشمن آزاد کنند.

هلاکت شماری از نظامیان سعودی در حمله ارتش یمن

در پی حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به مقر فرماندهی منطقه سوم نظامی عربستان شماری از نظامیان سعودی و مزدوران این کشور کشته شدند.

انهدام یک تانک سعودی در نجران

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک تانک را در پایگاه نظامی "الشرفه" در نجران واقع در جنوب غرب عربستان و مرز با یمن را هدف قرار دادند که در پی آن این تانک منهدم و کسانی که در آن بودند به هلاکت رسیدند.

حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به خودروهای سعودی منجر شد که نیروهای دشمن از منطقه واقع در پشت روستای المعنق عقب نشینی کنند.

کشته شدن دو عامل انتحاری در استان البیضا

در شهر رداع در استان البیضای یمن نیز دو عامل انتحاری در حالی که سوار بر یک موتورسیکلت بودند قبل از رسیدن به هدف خود در نزدیکی یکی از رستورانهای این شهر، موتور آنها منفجر شد و خود به هلاکت رسیدند. این انفجار آسیبی به شهروندان موجود در منطقه محل انفجار نرساند.

شهادت 3 شهروند یمنی در شهرستان "المسراخ"

جنگنده های سعودی روز گذشته منزل یکی از شهروندان یمنی در شهرستان المسراخ را هدف قرار دادند که در پی آن 3 شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

جنگنده های سعودی 5 بار نیز اطراف مؤسسات دولتی در الجوف واقع در شرق یمن را بمبارن کردند.

جنگنده های متجاوزان همچنین کوه "هیلان" و منطقه "الساطع" در صراوح واقع در مأرب را بمباران کردند.

در صعده واقع  در شمال یمن نیز جنگند های متجاوزان، مزارع شهروندان در منطقه "یسنم" را هدف قرار دارند که منجر به تخریب گسترده این مزارع شد.

شهادت یک شهروند یمنی در استان الحدیده

خبرگزاری سبأ یمن نیز از شهادت یک تن و زخمی شدن 4 نفر در حملات مختلف متجاوزان به استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس