دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال مفسر کبیر قرآن حضرت آیت الله علامه طباطبایی (قدس‌سره) در بیت معظم‌له که به دارالقرآن تبدیل شده است، برگزار خواهد شد.

برنامه‌های سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(رض) در قمبه گزارش مشرق- دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال مفسر کبیر قرآن حضرت آیت الله علامه طباطبایی (قدس‌سره) در بیت معظم‌له که به دارالقرآن تبدیل شده است، برگزار خواهد شد.
مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اعلام این خبر اظهار داشت: دوازدهمین همایش تفسیری قرآن با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن طی سه شب متوالی و با حضور مراجع عظام تقلید، علما، مدرسان و مفسران قرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه ۲۶ آبان‌ماه نخستین شب این مراسم، ابتدا آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سخنرانی خواهد کرد و پس از آن آیت‌الله العظمی نوری همدانی به ایراد سخن می‌پردازند و در شب دوم هم (چهارشنبه ۲۷ آبان) ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ بال مدیر حوزه علمیه قم سخنرانی می‌کند و پس از آن آیت‌الله العظمی جوادی آملی مفسران قرآن را مستفیض خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: در آخرین شب این همایش (پنجشنبه‌۲۸ آبان) آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی در جمع اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم همگان را به فیض خواهند رساند.

همچنین در این شب آیت‌الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن در جمع اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم می‌پردازد.

نجفی قدسی افزود: در این همایش قرآنی مقرر است از تلاش‌های مرحوم آیت‌الله مؤیدی قمی رئیس مجمع عالی تفسیر قرآن که مظلومانه با جنایت سعودی‌ها در فاجعه منا به درجه رفیع شهادت رسیدند، تجلیل شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: تجلیل از مرحوم آیت‌الله خزعلی از فقهای عالی‌مقام و پیشکسوتان عرصه تفسیر قرآن هم یکی دیگر از برنامه‌های این همایش قرآنی است، همچنین از آیت‌الله کریمی جهرمی به‌عنوان مفسر قرآن، تکریم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    رضوان الله تعالی علیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس