کد خبر 495343
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در خصوص حبس پزشکان گفت: ماده 37 قانون مجازات اسلامی ناظر بر ماده 616 قانون تعزیرات در کمیسیون قضایی مجلس در حال بررسی و اصلاح است و در صحن علنی مطرح خواهد شد.

 به گزارش مشرق، دکتر محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در خصوص حبس پزشکان اظهار داشت: ماده 37 قانون مجازات اسلامی ناظر بر ماده 616 قانون تعزیرات در کمیسیون قضایی مجلس در حال بررسی و اصلاح است و در صحن علنی مطرح خواهد شد.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری افزود: موضوع حبس پزشکان و حل مشکل آنان در قانون جدید تعزیرات یا کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی که قوه قضاییه در قالب لایحه به مجلس می‌فرستد در نظر گرفته شده است.

عباسی تصریح کرد: مجازات‌های جایگزین در قانون مجازات اسلامی تصویب و ابلاغ شده است، اما نیازمند اصلاح ماده 37 هستیم که مجلس اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به تصویب احکام دائمی برنامه ششم توسعه توسط دولت، خاطرنشان کرد: این احکام به مجلس ارسال خواهد شد و دولت اعلام کرده که مبنای بودجه سال آینده باید مبتنی بر برنامه ششم توسعه باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس